Gravida från Tempar/Fertility Friend
Vad härligt! Har ni någon gissning på kön nu efter att ha sett lillen? ;)
Åh så härligt <3
Vad härligt! Har ni någon gissning på kön nu efter att ha sett lillen? ;)
Åh så härligt <3
Huvudet och ansiktet liknar otroligt mycket på vår lilla plutt så gissar på en kille :)
Så underbart! Stort grattis till vad jag också tror är en grabb. Bara du och jag som lever i frivillig ovisshet här i gruppen.
Blev du flyttad något?
Iskristall väntar flicka :))
Stort grattis, vad skönt! :)
Nu har jag varit på vul, fostret var runt 2 mm gulesäcken 4 mm och fosterhinnan såg bra ut. Allt såg bra ut enligt läkaren och hon tyckte måtten stämde bra med tiden 6+2, vi såg även ett prickade hjärta så det kändes skönt.. Vilken lättnad. Nu ska jag slappna av och fokusera på nästa ul om 2 v :)
Vi var och spanade in vagnar idag för skojskull men jävlar va jag blev förälskad i Emmaljungas senaste modell. Någon som hört något om den?
Ingen aning, vilken är det?
För övrigt känns det som att jag aldrig kommer ta tag i att köpa nån vagn.. Kommer nog stå där med två barn i vinter utan vagn haha
Gud vad bra. Har inte ens kollat runt än. Tänkte köpa när vi är i Sverige i sommar, men tror ni det är väntetid eller hämtar man den direkt i butiken?
Känner inte till nått märke så säg gärna vad ni väljer och varför - och om någon har dålig erfarenhet av nått märke.
Så sjukt för jag har varit rätt ointresserad av vagn och babyskydd men när jag var på babyproffsen så drogs jag in rejält i djungeln och allt blev superkul. Haha