Gravida från Tempar/Fertility Friend
Har så svårt att få ut förhand så blir väl pump att köpa. Är det något som rättar till sig snart eller är det lönt att köpa en pump tro? :)
Har så svårt att få ut förhand så blir väl pump att köpa. Är det något som rättar till sig snart eller är det lönt att köpa en pump tro? :)
Och när jag säger kopp är det ju inte en kaffekopp Vi använder såna här medicinkoppar från Apoteket - drömt mjuka så man kan trycka ihop dem lite lätt upp mot bebisens överläpp/gom och så dricker han därifrån med sitt sug/vakum. De visade oss på sjukhuset men var väldigt lätt. Men man ska inte hälla i dem som vanlig dricka då sväljer de nog mycket luft och så stör det kanske sugreflexen.
... och bilden
Hittade en manuell pump på jollyroom som var nedsatt till typ 250kr och hade kostat 500. Borde man slå till? Eller är det något speciellt man bör tänka på gällande pumpar? :P
Åh ja kul med före och efter. Då känner man åtminstone att det går framåt 2 dagar innan förlossning vs 8 dagar efter.
Kan inte några fler lägga upp före o efter? Bra för motivationen ju!
Hahaha. Ni är för roliga! :'-D
Hoppas att du varit noga med att ta före och efter-bilder, gästen!? Sjukt kul att kolla på i efterhand!
Som sagt kände jag att min livmoder var förstorad tills för typ bara en vecka sedan, loppan. Med andra ord tog det ca två månader för den att gå tillbaka. Vet inte vad normen är, dock..!? Tycker för övrigt att du är superfin! :-*
Mycket tänkvärt. Vi kommer ju att pumpa ur sen så sambon kan hjälpa till. Så kanske värt att lägga lite pengar på en ordentlig pump istället. :) Vill dock vänta ett tag till för en kompis till mig gjorde det ganska tidigt och hennes bebis ville inte ta bröstet sen.. är det vanligt ens? :S
Åh vad bra :) här sa de 3 månader. Men då tror jag många barn vägrar flaskan ist. Tvillingarna fick flaska dag 3 och det gick superbra att köra både och. Men denna gång har jag fortfarande inte vågat testa.
Är förresten nyfiken på gissningslistan på iskristall nu när det är på gång! Vill minnas att min gissning ligger bra till faktiskt ;)
Har ingen bild precis innan förlossningen på mobilen. Men stor som ett hus var jag. Haha. Men här är idag. 6 dagar efter hennes ankomst. Syns inte på bild men har skaffat mig kärlekshandtag som stör mig...
Sajocawa (bf 16/11)
Loppan84 22/11
Symetrical 25/11