Gravida från Tempar/Fertility Friend
Tror någonting kan vara på G, så jäääklans ont sen 21 igår. Kan inte sova utan vaknar av smärtorna och ligger mentalt och väntar på nästa värk liksom. Men bara 7 min emellan.
Tror någonting kan vara på G, så jäääklans ont sen 21 igår. Kan inte sova utan vaknar av smärtorna och ligger mentalt och väntar på nästa värk liksom. Men bara 7 min emellan.
Mitt var väl i nästan två dygn.. hur går det för dig??? Så nyfiken!
Jag som sa att det skulle bli himla många novemberbebisar men jag kommer nog bli ensam om att föda i november, hehe...
00.14 på sitt bf 31/10 valde hon att titta ut. En mycket punktlig tjej. <3 Det gick fort på slutet och förlossningen gick bra. Tack du underbara som uppfann epidural. ^^
Antar att du inte är så pepp på detta.. men knip till 11/11 :) Det är min födelsedag och ett superbra datum att landa på! Till och med den glömskaste kommer ihåg min födelsedag :) jag gissar på 11/11.
Värsta tänkbara besked. Misstänkt trisomi 13. Allvarligt. Många överlever inte ens graviditeten. Jag är bestört. UL och ev MKP imorgon för att bekräfta. Är så ledsen.
Jag som hade tänkt att ge ett sammanfattande svar här i min glädjebubbla som man befinner sig i!
Aurora heter våran älskade dotter. :) Vägde 3445 när hon kom ut och var 52lång. Hon har nu lugnat sig och idag har hon sovit korta stunder i vagnen! I natt ville hon bara sova på mig men skrek ingenting. Sambon låt vaken och höll koll på oss i 3 timmar medan hon sov på mig så jag kunde slappna av. Amningen går galant, vätskan försvinner mer och mer för varje dag. Blöder typ ingenting och behövde bara sy 3 st "skönhetsstygn" som inte alls gör ont. Magen börjar dra ihop sig. Shit va det rullar på bra och lyckans mig att ha en barnmorska i närmsta familjen som tar emot mina samtal med frågor! Vi åkte hem redan på måndagen vid 17.00. Så blev typ en halv natt och dag på BB. :)
Hur går det för dig då? Känns det något?
Är det förresten någon som sparat gissningarna på iskristall så man slipper leta upp den där listan igen? :D
Herregud hur löpngesen var det iskristall var här inne egentligen? Vad sker iskristall?
Hej tjejer! Ursäkta sen uppdatering. Vår dotter föddes i söndags, så Sajocawas gissning slog in
Vi mår efter omständigheter bra. Detaljrikare uppdatering vill jag inte ge på fl. Kommer på fb.
Sajocawa, händer det nåt mer för dig? Spännande, är nog inte långt kvar!
Nej verkligen inte... hade oregelbundna värkar till och från hela dagen igår. På kvällen kom dom var 5 minut ganska länge, sen vände det och så blev det typ en gång i halvtimmen igen och sen somnade jag och sov som en stock hela natten. Inga värkar idag hittills...
Fina bilder Happylife! Kul!