Gravida från Tempar/Fertility Friend
Åh vad spännande och vilka fina magar ni har! :)
Åh vad spännande och vilka fina magar ni har! :)
Välkommen! Hur mår du nu? Känner du nått än?
Du kan se allas bf i länken i trådstarten.
Så kul med magbilder!:) Fint!
Jag skulle faktiskt behöva lite tips- på fredag ska jag åka till England och spela fotbollscup med jobbet. Kan tänka mig att det kommer att serveras en del alkohol och jag funderar på hur jag bästa sätt undviker det. Säga att jag äter penicillin? Typ har urinvägsinfektion.. En dag hade inte varit några problem- men nu när det blir två dagar känns det klurigare att säga att jag bara inte känner för att ta ett glas vin till maten?!
Åh va kul att så många är i Sthlm i juli... Jag tror jag e där mellan 10-16 juli... Någon Som har förslag på datum?
Jag kan skapa en hemlig grupp på fb! Skriv för och efternamn (om du har ett "vanligt" namn beskriv gärna din bild lite kort) eller mailadress så lägger jag till er :) Kommer ha lite körigt under dagen, men fixar när jag kommer hem från jobbet!
Hohoho en frisk och kry pojke. Haha var ju så säker på det i början, vi låg ju typ en timme innan äl och de simmar ju fortfast. Så skönt att allt var bra. Hon sa att moderkakan låg på ett sätt som gjorde att det kan ta lite längre tid innan man känner rörelse, kommer inte ihåg om det var framåt eller bakåt
Blev flyttad bak en dag, bf 26 oktober, så nu har vi inte samma dag Eagle.
Hej nu har jag också hittat hit. Tempar ni er fortfarande?