Vi som planerar äggdonation 2016
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Tack för era gratulationer!
emmm28: Kika på inlägget jag gjorde igår morse till Mooki om vad som händer efter transfer med en 5 dagars och sen lägger du bara till 3 dagar så ser du när kroppen börjar producera HCG.
Tack för era gratulationer!
emmm28: Kika på inlägget jag gjorde igår morse till Mooki om vad som händer efter transfer med en 5 dagars och sen lägger du bara till 3 dagar så ser du när kroppen börjar producera HCG.
Tulpa: Om jag inte minns fel fick jag kortison 5mg från Åbo kliniken några år sedan. Den lägsta dosen som de sa att det kunde hjälpa till. Det var i för sig den 3 eller 4 försök på samma klinik. Om du tar baby asperin (albyl) för att ha lite bättre blodflöder i livmoder är bättre än ingenting.
Savasana : Tack för tipset o info!
Grattis Savasana, vad roligt!
NinaCamilla: Ja, finns det inte starka indikationer sätter de nog som regel in först efter ett antal försök. Jag blev dessutom spontangravid för ett år sen. Ska kolla igenom lite mer i Aten-tråden och se om jag kan hitta argumenten. Ja, Trombyl eller Albyl Minor blir det definitivt nästa försöka, även om läkare vid förra ET sa lite förmanande "Inga egna initiativ nu!"
Savasana: Grattis till ditt pluss :))))) så härligt att höra!
Själv är jag på ruvardag 7 och känner mig så trött och blir lätt andfådd, hoppas det är ett gott tecken, vågar knappt hoppas..
emmm28: jag har också testdag 2 februari :)
Emmm och cejo: jag har oxå testdagen den 2 feb. Spännande på samma dag. Tänkte ni tjuvtesta?
Tjuvtestade igen nu på morgonen med hopp om ett starkt plus, men nej. Strecket som ska indikera graviditet var visserligen lite bredare än förra gången, men samtidigt lite ljusare i färgen och inte lätt att upptäcka. Nu ska jag inte tjuvtesta mer. Ställer in mig på att det endast är en kemisk graviditet så får det bli en positiv överraskning om blodprovet visar något annat.
Mooki: I början blir det inte mycket skillnad på strecken. Till och med svagare vissa dagar. Jag fortsätter hålla tummarna för dig.
Du kan inte lägga upp en bild på testet så vi får se hur det ser ut?