• Cejo77

Vi som planerar äggdonation 2016

Är i Riga nu för vårat andra syskonförsök, misslyckades i höstas... Vi har ET på måndag, väntar på att höra hur många som blivit befruktade nu.

Så kul att det är så många som är i Riga och gör äggdonation : )

Håller tummarna för er alla som ruvar och alla andra med!

"ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid "
  • Cejo77

Vi har varit på ivf i Riga, väldigt professionellt bemötande och trevliga. Det blev 13 befruktade ägg och jag har en i "maggen" nu och 12 är i frysen. Vi valde att odla endast tre dagar denna gång, hade ett misslyckat försök med en blasto i höstas och inga till frysen...

Gällande känningar och blödningar så hade jag verkligen grav symtom sist, men testet visade minus på gravtest, tror jag hade ett väldigt tidigt missfall...vem vet :/ Började blöda när jag slutade med lutinus och progynon, rejält..

• Cejo77

Vad många som ruvar nu : ) så roligt, men denna jobbiga ruvartid tär lite på en. Jag anammar också PUPO!

Håller tummarna för er alla!

• Cejo77

Verkligen tråkigt att höra Bappen! Styrkekram

• Cejo77

Savasana: Grattis till ditt pluss :))))) så härligt att höra!

Själv är jag på ruvardag 7 och känner mig så trött och blir lätt andfådd, hoppas det är ett gott tecken, vågar knappt hoppas..

emmm28: jag har också testdag 2 februari :)

• Cejo77

Kul Ninacamilla!! Jag har tänkt att hålla mig från att tjuvtesta, gjorde det sist på rd 9 och det var då minus, och dom dagarna fram till TD var inte roliga..

• Cejo77

Grattis alla som plussat:)))

Har min TD imorgon, tar ett cb test på morgonen, är så nervöst!!

Skall försöka sova nu typ :/

• Cejo77

Ett fult minus dök upp!!! Känner mig så gravid, så jobbigt när man inte alls kan lita på sin kropp. Vet att man kan få biverkningar, men nu känner jag precis som jag gjorde när vi fick vår pojk 2011.

Kommer nog kontakta gyn och be om ett blodprov och en undersökning.

• Cejo77
    Uptomeism skrev 2016-02-02 09:10:03 följande:

Tack för lyckönskningar! Det såg fint ut! Ett tickande hjärta 6+2 som stämmer exakt med mina noteringar.

Både lite lättad och lite besviken att det bara var en.

Vad härligt! Grattis!
  • Cejo77
    NinaCamilla skrev 2016-02-03 08:22:37 följande:

Minus minus minus. Den 9 ggn lyckades vi inte igen. En gång har vi sett plus men utomkveds. Fattar inte varför toppen embryos fäster sig inte...

Vet hur det känns...styrkekramar!

Fick som sagt minus på vanligt cb test på TD. Men har nu gjort blodprov oxå, svar imorgon, men jag väntar mig inget plus..

Tycker att det är bra med denna tråd där det finns både motgångar och medgångar : )

Kram till er alla kämpar!
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016