Vi som planerar äggdonation 2016
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Och får uppdatera igen. Fick precis mail från Penny: 9 embryon dom utvecklas fint så här långt. Skönt!!
Hej!
En liten ego-uppdatering: jag åker ner till Aten på torsdag! Insättning blir antingen tors lunch el fre morgon, beroende på embryoutveckling.
Fick första IL igår. Hoppas nu att kroppen är så redo den kan bli...
Ang blödning efter avslutad medicinering: har varit 3-4 dagar för mig.
Hur har ni andra tänkt ang kub? Jag blir lite villrådig. Kub räknas på min ålder och inte donatorns så det blir ju lite missvisande? Man kanske hoppar över det när man gjort äggdonation? (det sa inte mvc iofs utan rådde till att göra det)
Hur har ni andra tänkt ang kub? Jag blir lite villrådig. Kub räknas på min ålder och inte donatorns så det blir ju lite missvisande? Man kanske hoppar över det när man gjort äggdonation? (det sa inte mvc iofs utan rådde till att göra det)
Hej på Er!
Satt o googlade o hamnade här...Ruvardag 4 efter FET i Sankt Petersburg - så det är lite nervöst nu. Kafferestriktioner så internet fick bli surrogat;0)
Hej på Er!
Satt o googlade o hamnade här...Ruvardag 4 efter FET i Sankt Petersburg - så det är lite nervöst nu. Kafferestriktioner så internet fick bli surrogat;0)
Och får uppdatera igen. Fick precis mail från Penny: 9 embryon dom utvecklas fint så här långt. Skönt!!
Hur går det för dig? Har du vart iväg till Åbo och ruvar nu?
Hur lång tid efter avslut med Progynontabletter och Lutinus skulle ni säga att blödningen kommer?
Minns inte...
Bra resultat! Trevlig resa och lycka til!