Vi som planerar äggdonation 2016
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Tack Mooki och Savasana :)
Milla2016; hur har man ändrat dina läkemedel nu från och med insättningen? Jag har kvar samma dos på Lutinus men sänkt Progynon till 6mg istället för 8mg.
Hej, jag fick just svar på mitt blodprov och jag har hcg på 20 dvs väldigt lågt men jag är tydligen gravid.
Jag som har sörjt i tre dagar efter negativa hemmatest har lite svårt att ta in det måste jag säga. Har aldrig tidigare fått ett plus så det går ju åt rätt håll även om jag gissar att det kommer bli ett missfall med så lågt värde. Är det någon som har erfarenhet av sådant här?
Hej, jag fick just svar på mitt blodprov och jag har hcg på 20 dvs väldigt lågt men jag är tydligen gravid.
Jag som har sörjt i tre dagar efter negativa hemmatest har lite svårt att ta in det måste jag säga. Har aldrig tidigare fått ett plus så det går ju åt rätt håll även om jag gissar att det kommer bli ett missfall med så lågt värde. Är det någon som har erfarenhet av sådant här?
Bappen: Men det är ju fantastiska nyheter! Jag har tyvärr ingen erfarenhet om hur högt värdet ska vara och risken för missfall, men som Savasana säger är det viktiga att det ökar. Hoppas verkligen att det går vägen! Kram.
Tack allihop! Mitt första plus någonsin det känns helt sjukt! Skönt att veta att man kan bli gravid även om det kanske inte håller hela vägen.
Det var ett tredagarsembryo som sattes tillbaka 8 jan, testdag igår 19 jan, så ja det är ju tidigt helt klart.
Väntar på att höra vad Riga säger.
Riga verkar negativa och vill att jag tar nytt test imorn.
Bappen: Sa de uttryckligen att det var negativt? Vet att om man testar positivt på första testet vill de alltid att man gör ett till för att se att hcg ökar och att progesteronhalten är bra.
Bappen: Sa de uttryckligen att det var negativt? Vet att om man testar positivt på första testet vill de alltid att man gör ett till för att se att hcg ökar och att progesteronhalten är bra.