Sverigedemokraterna
Är de ett rastistiskt parti, eller?
Är de ett rastistiskt parti, eller?
Varifrån har du hämtat kartan?
Viktigt meddelande:
Viktigt meddelande:
klockrent!
Jag hörde att det föreligger ett förslag hos riksdagen, att drabbade av Bruna Febern ska sättas i karantän och tvångsbehandlas med kunskap, då sjukdomen anses utgöra ett hot mot rikets säkerhet.., bara SD förväntas rösta emot.
Det viktiga meddelandet var ganska roligt, men jag förstår inte hur ovilja att ta emot flyktingar bekämpas med kunskap. Invandringskritikerna har oftast bra koll på statistik om till exempel flyktingarnas attityder och värderingar, och motståndet baserar sig på personliga värderingar.
Jag röstar själv på SD men undrar varför många SD-politiker och -väljare är så Israelvänliga. Hoppas att det är inte bara därför att nyvänstern är så Pro-Palestina.
Att du väljer att inte vilja begripa svaren är symptomatiskt för er hamasgullare.
Om du inte gillar svaren så är det ditt problem, inte mitt.
Gaza är för övrigt ungefär lika tättbefolkat som Stockholms stad, sist jag var där (sthlm) skulle det finnas gott om utrymme att ställa upp eventuella raketramper utan att behöva göra det i bostadsområden. De bilder jag sett från Gaza visar på samma förhållande. Det finns gott om platser att avfyra sina fyrverkeripjäser ifrån, trots det väljer man att göra det från bostadsområden, förmodligen för att de vet att ni yrkesgråterskor ylar i högan sky när IDF slår ut raketbaserna.
Jag googlade och det jag hittade var liknande kartor med samma budskap men där det stod Israel istället för "The Jewish state" och "Zionist land" som på din bild. Det var just den här formuleringen jag undrade över varifrån den kom. Det är ett uttryck som så vitt jag förstår främst nazister använder sig av. Har inte hittat någon källa till bilden med den texten.
Kan du kanske säga hur du fått tag i bilden? Jag antar att du inte hämtar information från nazistiska sidor.