Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Klyban, det finns tydlig grund för det jag skriver.
Jag pratar inte om dig som person utan om dina inlägg, så sakligt är att någon avundsjuka finns inte.
Sakligt är att du upprepat kräver saklighet av andra medlemmar och att andra ska hålla sig till ämnet.
Men sakligt är också att du själv väljer att göra rader av inlägg som inte håller sig till ämnet.
Menar du att dina egna inlägg i tråden faktiskt är sakliga?
I så fall menar du att det skulle vara sakligt det du skrev i ditt tidigare inlägg, citat:
"-jag är låååång över medel på intellekt"
Vad har detta med trådens ämne att göra? På vilket sätt menar du att det skulle vara sakligt att du försöker beskriva ditt eget intellekt i tråden och på detta sätt?
Förklara vad du menar med det citerade,
mot bakgrund att du i tråden, och gällande trådens ämne, kräver saklighet av alla andra medlemmar?
Till trådens ämne hör utan tvekan mina tvivel på om du ens klarar att bedöma public service saklighet,
detta mot bakgrund att du själv visar att du verkar oförmögen förstå innebörden i ordet saklig?
Pratar inte om mig HAHAHAHA, den var rolig, för det är det du är mest besatt av.
Rätt komiskt att jag ser du bara köra copy+paste i din ad homniem, antar att intellektuell saklighet inför ämnet är lite för avancerat för dig.
Och vi står återigen här vid ett inlägg som inte klarar av att påvisa att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Och därmed blir anse bara ett tyckande utan saklig grund = inget värde att diskutera om.
Och vad är inte sakligt i SVT/SR, helgmålsbön?
Lite mer copy+paste nu, för det är din "intellektualitet"?
Och jag väntar på din saklighet, men den försöker du inte ens komma med.
Och när det kommer är först den stund jag kan komma med en sådan, för upp till nu har du bara tramsat om mig och ad hominem.(Och som du märker, jag går inte på den.)