Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Tyyyssstnaaadeeennnn är öronbedövande
F*n f*n f*n... SÄPO, polisen, försvarsmakten är alla vänsterliberala kulturmarxister
Det kommer nog någon rappakalja som svar.
Är det ens någon som träffat någon som är vänsterextrem på väldigt länge?
Högerextrem så räcker det gå ut i trappuppgången och ett ett ställe, så har jag en högerextrem direkt där.
Jobbet lika så, även om de är rätt tysta så är det ändå rätt svårt missa dom.
Så vänsterextrema, vart hittar man dessa ens?
Det största tecknet att de finns var när jag såg någon hade kladdat ANTIFA på en sån där lite elcentral.
I skolan däremot, så fanns ju det ett par som kunde ana luta åt det hållet, och när man var riktigt ung så var det rätt vanligt och de var på omnämnda på SVT/SR oftare än högerextremism.
Jag tror de är ledsna att de inte kan kolla på vänster och säga, kolla ni har en massa extremister ni också.
Och det är nog därför vi också har sett en hel del av högerextremisterna som säger vänsterextremister även om just Moderaterna och när de inte håller med den extrema högern.
Och hur de kallar fakta och saklighet för vänsterextremism.
Och ett opartiskt SVT/SR är något de absolut inte klarar av, så det var väl en jävla tur det var TV4 som avslöjade trollfabrikerna som SD har och ska utöka för en del av deras anonym konton är avslöjade.
Undrar hur anställningsprocessen nu är i trollfabriken
Ska vi gissa på en extrem omfattande bakgrundskoll, och hur dom kommer säkerligen övervaka de i trollfabriken och på regelbunden basis läsa alla mail de skapar osv...osv...
Låter inte som en hälsosam arbetsmiljö om det ens var det innan.