Inlägg från: klyban |Visa alla inlägg
  • klyban

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

Padirac skrev 2024-05-17 22:17:34 följande:
    På tal om att du som jag förstod det påstod att allt skrivande om SDs bruna sk*t gynnar dem.
    Digestive skrev 2024-05-17 19:28:09 följande:
    Du tycker inte att det är trist att SD fick någonting att vifta med mitt?

Aja, det tycker iallafall jag men hoppa du in i drömvärlden igen och där jag skulle ha någon slags vikt i spektaklet.

Tänk att du en gång i tiden var en SD-motståndare men numera blott ett förvirrat Digestive-dito som enbart tjafsar för 'konstens' skull.

Störtlöjligt.

Det verkar som de skäms svårt att bli avslöjade efter 12år av trollfabriker.
    Vi visste om att de troligen existerade, nu vet vi det som FAKTA.

Och man inser också att söndra och härska är anledningen de v ar i ryssland krim på deras bjudresor och putin nära nazister.

En sak som är rätt intressant och hur SD fansen pratade om att putin skulle avsätta vår regering och sen när putin startade krig mot Ukraina så slutade dom säga det.
    Min gissning detta kommer tillbaka, enda frågan hur lång tid tar det, ska vi gissa på att de förlorar makten så hör vi det igen?

För det vore definitionen av landsförrädare, vilket är komiskt för Sverige var för svenskarna, så vad hände Flört

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 00:07:41 följande:
    Självklart är det ingen förbluffande nyhet.

I övrigt så dömer jag inte hela delar av väljarkåren utifrån några exempel precis som jag inte tror att du och Padirac representerar någonting överhuvudtaget i stort.

Folk talar för sig själva men du kanske inte känner så för egen del heller.

Sådana där tankemönster är i min mening omogna, för att ha det sagt. Enbart förvirrad tribalism (en förvirrad sådan då du varken känner "dem" eller "de egna" i någon faktisk bemärkelse).

Men visst kan man kalla specifikt dessa för landsförrädare, fullt legitimt.

Blir rätt komiskt när du citerar och bemöter inget, det berättar att du tycker det är jobbigt att SVT/SR granskar HELA politiken.

Det är intressant och se jimbo gråta över att bli granskad och avslöjad som en lögnare, och nu ska hen minsann anmäla TV4 :lol::lol::lol:
    Gör nu som vanligt, citera och sen skriva om solstormarna, för det är lite OnT som det nu skrev på det du citerade.

Padirac skrev 2024-05-18 07:49:34 följande:
    Ja, jag har ju ofta undrat varför du sprider SDs narrativ.

Du missar helt eller väjer att förneka att de svenka partiernas stragerier att hantera SD till skillnad från grannländernas partiers strategier att hantera SDs syskonpartier minskat SDs inflytande i politiken, vilket inte skedde i grannländerna med syskompartierna.   Du har alltså fel i sak. Jag kan förstå det so matt du endera pratar om dina känslor och andra personliga uppfattningar eller så går du SDs ärenden  - igen.

Att efterlysa en bättre politisk debatt och kommunikation är något helt annat än det ovan.

För användaren är ledsen att SD och jimbo blivit avslöjade som sketna lögnare.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 13:47:06 följande:
    Den enda anledningen till att jag överhuvudtaget pratar om ämnet är du och Padirac. 🤡

Ni tyckte tydligen att ämnet matchade mitt inlägg om Public Service-betänkandet.

Inte heller har jag tagit upp och diskuterat ämnet när S har blivit påkomna med trollkonton.

Mitt ointresse för ämnet är helt konsekvent till skillnad från ert. 😎

Haha, sicken parodi :lol:

DU menar när S kom på att partikamrater höll på med dumheter och sen stoppades?

Ska vi se vad vi har i andra handen, oops, 12 års ljugande NEJ VI HAR INGA TROLLFABRIKER, och detta skulle vara samma eller ens liknande.
    Och jimbo vill inte ens stoppa trollfabrikerna nu :lol:
    Snacka om missa målet, och där S är exemplariska och stoppar detta och SD är det exakt omvända.

Även du måste inse hur du hycklar nu, eller?
    Eller ska du bara göra som du brukar och börja prata om helt andra saker.

En intressant aspekt dock, efter alla dessa inlägg så förblir SVT/SR opartiska.

• klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 15:46:49 följande:
    Att du pratar om S och trollkonton i singular intygar att du redan har börjat ljuga.

På rak arm så kan jag komma ihåg att S har fått stänga ner delar av sin trollfabrik redan från året 2006 fram till 2018. Och då räknar jag inte ens med politikerna som har försökt att ratta anonyma konton för att förstärka sina ärenden på sociala medier med mera - kålsupare som det finns gått om i flera partier, bland annat i S.

En intressant aspekt dock, efter alla dessa inlägg så förblir SVT/SR opartiska.

Haha, så det går bra att försöka styra över ämnet till Public Service nu? 🤡 Mycket lustigt att se, på tal om hyckleri.

Jag skrev plural och partikamrater :whoco5:
    Det finns ingen trollfabrik, och gör det så upp till bevis.

Det som är så talande med dig, det är att du anser trollfabriker är inget fel alls, men att bli påkommen är det tragiska för dig :lol:

Och nu gråter jimbi om TV4 för jimbo ljugit i alla dessa år, sicket abnormt hyckleri det är :lol:

• klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 20:14:08 följande:
    Du skriver om händelsen "S kom på" i singularis. Vilket är tydligt: "när S kom på att partikamrater höll på med dumheter" och i en mening som inte nämner något annat.

När du kom på att SD höll på med trollfabriker, hur många gånger kom du på det då? 😁 Möjligtvis glömde du att du kom på det, kom på det igen, glömde det igen, kom på det igen och sedan mindes du alltihop och kom därmed på det flera gånger. 😂

Att inte bry sig om trollfabriker tillräckligt mycket för att självmant diskuterar dem i fel tråd och när man precis har postat inlägg om någonting helt annat - betyder knappast att jag inte skulle fördöma fenomenet i sig.

Men självklart ska du börja ljuga om hur jag ser på den saken också. 🤡

Partikamrater berättar plural och mer än en Solig
    Vill du försöka igen?

• klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 21:22:47 följande:
    Du försökte sprida desinformation om att det bara har varit trollverksamheter inom S en gång.

Hur många partimedlemmar som var inblandade när du försöker lura i folk att det bara har hänt en enda gång betyder ingenting - förutom att du uppenbarligen förnekar fallet 2006 och när enbart ett enda S-troll var inblandad.

Och tydligen var det ett klokt karriärväg av trollet:

Inser nu att du inte förstår konceptet plural nu.
    Och det är rätt anmärkningsvärt.

Och den mer intressanta frågan, sade de att de vägrade ta åtgärder som jimbo? Solig
    :lol:
    Förstår du är ledsen att SD ljuger så extremt, pga agenda eller är kaninhålet för djupt?

• klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 22:26:36 följande:
    Och du förstår säkerligen konceptet "antal gånger" men ljuger om det.

Jimbo får gärna göra bort sig men blir det ingen skillnad i opinionen så har ingenting mer hänt än så.

Och jimbo har ljugit om detta i 1år :lol::lol::lol:

Så du förstår nu plural, rätt intressant att det inte funkade för dig Solig

• klyban
    Digestive skrev 2024-05-18 23:17:36 följande:
    Aha, så du försöker påstå att det är ett förljuget SD-narrativ - att S har haft problem med sina egna troll vid flera tillfällen (än ett). 😂

Bara Annika Strandhäll (S) förtjänar dock ett eget avsnitt i boken S-troll:

Hur många konton behöver en S-minister i genomsnitt på X? 😊

12år ljög jimbo och att inga trollfabriker existerade och var inofficiella, och sen ger du officiell kommunikation.
    Återkom gärna när trollfabrikerna har varit officiell kommunikation av SD :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    Annika får ha hur många konton som helst, för det är inte frågan ens och på detta är de inte heller anonyma.

Padirac skrev 2024-05-18 23:36:00 följande:
    Det är ju helt j*vla otroligt. Du postar bilder från SDs Samnytt och Nordfront.

SDs apologeter I vanlig form.

Och på detta så är hennes konton inte anonyma.

Man börjar undra om de ens förstår vad som skett, då dessa var anonyma trollkonton styrda av SD och jimbo.

Och deras exempel om de hemska såssarna så tar man icke anonyma konton :lol:
    Det är så sjukligt skrattretande och missa poängen att det är av en nivå där de inte bryr sig om fakta det allra minsta längre.
    Utan de gör som de brukar i såna här lägen, de kompartmentaliserar bort allt som inte funkar för dom, sen kör havererad whataboutism där kontona inte en är anonyma.

Det finns bara en slutsats, de är jätte ledsna att blivit avslöjade som lögnare.
    Och det är vi nu ser är skademinimeringspatrullen som är utsänd och kommer med desinformation och felaktig fakta i syfte att säga kolla inget här, utan kolla de hemska såssarna som har två konton som inte är anonyma :lol:

Också intressant och se att de tycker detta är bra.

Digestive skrev 2024-05-19 00:07:43 följande:
    Nu råkade jag se det mesta av det här i realtid så det har smärre betydelse att även Samnytt och Nordfront har skrivit om Annika Strandhälls (S) bravader. ✌️

Dock inga anonyma konton :lol:

Digestive skrev 2024-05-19 00:37:34 följande:
    Hon svarar sig själv!? 😂

Du kan ju själv posta "hela konversationen" som menar att det finns någonting att tillägga. Varför gör du inte det istället för att påstå saker? 🤔

Inser du har inget argument alls, för detta är inga anonyma konton Solig

Rataxes skrev 2024-05-19 11:26:36 följande:

Nu är ju knappast PS opartiskt... även om klybbe med den drucknes envishet hävdat det i åratal. 

Varför är det fel att spara skattepengar? Det jämras ju konstant från vänsterhåll om att skattepengarna inte räcker? 

Vi har inte "bara reklamkanaler" om PS har en tv kanal och en radiokanal. Men det blir ju ett antal oduglingar som tvingas skaffa försörjning på annat håll. 

Det är inte bara BBC som gör bra serier, ITV, Acorn m.fl lyckas också med den saken. 

Det är såna som du som hävdar att SVT/SR är opartiska, och detta genom aldrig påvisa de inte skulle vara.

Och man inser även efter detta inlägg så är detta ett faktum och att SVT/SR är fortfarande opartiska.

• klyban
    Digestive skrev 2024-05-19 19:34:16 följande:
    Läser varken Samnytt eller Nordfront. En lustig slutsats i tider då trollkonton är på allas läppar inklusive dina egna och klybans - för att inte säga att det uppenbarligen är du som har hittat till Samnytt och Nordfront i det här ärendet.

Vad gör du på Samnytt och Nordfront? Varför projicerar du ditt nätintresse på andra? 

Ja, jag vill att du postar det som du påstår är utelämnat. En märklig fråga när någon har uppmanat dig att posta belägg för något du påstår.

Lustigt märkligt. Markligt lustigt.

Vad som är märkligt är ditt osammanhängande ord är.
    Finns det ens ett enda ord som säger annat än SD har ljugit för oss i minst ett decennium och att vi inte ser något liknande någon annanstans i politiken som ens närmar sig att lika det SD gjort.

Dina idoga försök att skademinimera för SD är som du säger väldigt märkligt, och speciellt med exempel som berättar att SD är ändå de enda som gjort något sånt här som de gjort.(För dåliga liknelser och saker som är fixade utan utomståendes påverkan berättar och cementerar SD.)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?