klyban skrev 2024-02-29 06:01:46 följande:
Det betyder praxis, förstår det inte är roligt för argumentet.
Ska jag svara på mina egna frågor, det gjorde jag och då anmäldes det.
Och det är en praxis att spela musik/låtar vid inslag som inte har eget bärande ljud, hur kan du inte veta om detta?
Även vad är det för partiskt att spela sorgens musik till döda Ukrainare?
Det är massor av dessa småfrågor ingen av er ens vågar svara på det allra minsta, det berättar för mig att ni redan vet att ni har fel och pga sakligheten inte kan tillåta er att svara på dom, för det skulle innebära ridå.
Finner detta oerhört fascinerande och i hur konstigt det blir för er när ni undviker viss fakta och frågor.(Tror ni ingen märker, eller hoppas ni bara att ingen gör?)
Vad du har fått för dig att
praxis har för betydelse i sammanhanget påverkar inte mina argument överhuvudtaget.
Ska jag svara på mina egna frågor, det gjorde jag och då anmäldes det.
That's wild sir.
Och det är en praxis att spela musik/låtar vid inslag som inte har eget bärande ljud, hur kan du inte veta om detta?
I sammanhanget så följer din fråga inte ens en koherent tankegång.
Även vad är det för partiskt att spela sorgens musik till döda Ukrainare?
För att det kan upplevas som att SVT tar Ukrainas parti i ett pågående krig.
Det finns ingen poäng med att riskera individers förtroende för Public Service genom att göra filmmaterialet under nyhetssändningarna mer sensationellt än vad filmmaterialet är i verkligheten - Public Services uppdrag är inte att förställa verkligheten, helt oavsett vad syftet är.
Hur kan du få för dig någonting så baklänges som att Public Service ska kunna förställa verkligheten för tittarna? - ah, just det, du har fått för dig att Public Service ska vara som vilket annat mediahus som helst.
Ditt motargument till folk som exempelvis vill lägga ner Public Service är så skruvat i det här fallet att du menar att Public Service ska existera - på meriten att sänka sitt eget existensvärde.
Tror ni ingen märker, eller hoppas ni bara att ingen gör?
Jag tror snarare att alla märker förutom du. Din aktivitet här är som en gåva till vem som helst av dina meningsmotståndare.