Digestive skrev 2023-01-13 17:56:12 följande:
Du behöver inte förhålla dig till logiska slutsatser när du resonerar utan det räcker att övriga gör det.
Resonemanget är att SVT/SR skull vara opartiska, och det har du inte ens snuddat på att lyckas med påvisa annat
Hangout91 skrev 2023-01-13 19:21:44 följande:
Får man vara lite påfluget personlig och fråga om Klyban röstar åt vänster eller höger?
Jag röstar på partier inte block, och nej, delar aldrig med mig av något sånt, och jag diskuterar ur saklighet.
Och sakligheten berättar att SVT/SR är opartiska, men vissa i högern inbillar sig att opartiskt är att vara partisk av någon konstig anledning.
Och allt detta är grundat i, det är för denna högern klarar inte av en opartiskt media som granskar dom.
Och det riktig komiska är att mer politiker ifrån andra partier har fastnat i denna, och jag har lärt mig att alla som gillar autokratiska partier, de gillar även att trycka bort och censurera pressen, och detta för de redan vet från början de har nått att dölja.
Så varför är du så rädd för opartiska SVT/SR?
Och varför inbillar du dig det är vänster?
För även du måste förstå hur tokigt det låter för dig, opartiskt är vänster, det är opartiskt.
Och det komsika nu har jag svarat på två inlägg till, som inte påvisar att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Tycker inte du det är sjukligt intressant, för det gör jag, och undrar om det kanske kommer i nästa inlägg?