Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Intressant att idag se Ebba Bosch Thor markera mot de lögner som Lars Adaktusson har spridit.
Är du seriös? Du länkar till ett inlägg från 2016 där jag uttalar mig hypotetisk och använder uttryck som om och kan.
Intressant att idag se Ebba Bosch Thor markera mot de lögner som Lars Adaktusson har spridit.
Nej det är sak att fara med osanning och en annan sak att uttala sig hypotetiskt
Kan du redogöra för hur du kommit fram till den siffran?
Som sagt var det var ett hypotetiskt resonemang och du tar det allt för bokstavligt.
Vad hindrade dig från att göra ett rimligt och korrekt hypotetiskt resonemang? Varför resonera på ett vis som målar upp en orimlig och inkorrekt bild?
Premissen för min del är att jag ska veta saker innan jag får reda på dem... och lyckas jag inte med det och någontjbg är felaktigt, så sprider jag Fake News... tycker du ska använda samma måttstock för egen del.
Klarar du inte av att veta saker innan du får reda på dem eller vad är problemet?