första försöket RMC
Hej tjejer!! Jag var på mitt andra vul idag (sprutdag 9). Ska öka upp till 225 ie nu ikväll..ta ovitrelle imorgon och äggplock torsdag. Om allt går bra är de återföring på påskafton :D
Hej tjejer!! Jag var på mitt andra vul idag (sprutdag 9). Ska öka upp till 225 ie nu ikväll..ta ovitrelle imorgon och äggplock torsdag. Om allt går bra är de återföring på påskafton :D
Update! Blev inget jättebra resultat tyvärr efter äggplocket imorse. Vi fick ut 4 mogna ägg, hade runt 10 ägg som inte va tillräckligt mogna. Troligen för min pco och att jag är svårstimulerad. Kommer öka dosen nästa ggn. Så mina små kämpar ska nu jobba hårt under natten så får vi se om det blir någon bedruktning och återföring. Får ett tillbaka om det är bra kvalitet och 2 om det är mindre bra. I övrigt gick äggplocket över förväntan, för mig gjorde de inte ont alls, kändes knappt!! Jag va uppe och gick 5 min efter och vi fick åka hem redan 30 min efter genomgången av progresteronpiller. Har fortfarande inga känningar alls. Vill bara ge lite hopp till er andra som kanske nojjar över äp! Hoppas de går framåt för er andra!!
Härligt o höra att ni fått så måns till frysen!!:) hur lång tid tror de de tar innan dina äggstockar är normala igen? Suck vi va på rmc idag...3 av fyra hade befruktats men alla 3 hade bara utvecklat 3 celler. Fick tillbaka 2 men känns som de är kört /: ush :(
Lycka till med sprutorna denna gången Cia33!
Joo - vad skönt att äp inte kändes så farligt, jag oroar mig supermycket över det. Verkar ju som dom flesta tycker det gör väldigt ont.. Men du ger lite hopp iaf! :) fick du insatt 2? Det låter ju jättebra?
180611 - vet du hur länge till ni måste vänta innan det blir återföring? 5 till frysen låter ju toppen!!
Här är vi hemkomna efter en semester i Italien. Känner oss stärkta och redo inför nästa etapp även om väntan är lång.. Känns bra att följa er iaf och skönt att se att det händer nåt för flera av oss iaf :)
Menar ju självklart Linköping :)
Oh ok va bra!!jag håller tummarna att du ska få en liten återinförd snart!! Jo det finns en chans men tipp ägg ska vara 4 celliga, därför ja fick båda annars hade ja bara fått ett. Jag hade Elizabeth Nedstrand på återinföringen, mycket bra och trevlig!! Haha ush lutinus en dreglar haha. Varje morgon vaknar jag i en halv pöl när jag ska föra in morgondosen..Under dagen känns de som man kissar på sig lite då o då när de rinner ut. Men trosskydd funkar bra..o byta trosor annars ofta :P lite smådragningar över äggstockarna speciellt efter att ja kissat. Är nog lutinus en annars inga biverkningar.
Oh ok va bra!!jag håller tummarna att du ska få en liten återinförd snart!! Jo det finns en chans men tipp ägg ska vara 4 celliga, därför ja fick båda annars hade ja bara fått ett. Jag hade Elizabeth Nedstrand på återinföringen, mycket bra och trevlig!! Haha ush lutinus en dreglar haha. Varje morgon vaknar jag i en halv pöl när jag ska föra in morgondosen..Under dagen känns de som man kissar på sig lite då o då när de rinner ut. Men trosskydd funkar bra..o byta trosor annars ofta :P lite smådragningar över äggstockarna speciellt efter att ja kissat. Är nog lutinus en annars inga biverkningar.
Hej, liten uppdatering från mig. Är inne på sprutdag 5 och ska börja med orgalutran idag ( usch). Ska dessutom vara bortrest under helgen, så jag måste packa sprutor mm och smita undan ett tag på kvällarna. Och sen på vägen hem på söndag får vi stanna till i Linköping så jag kan lämna ett blodprov.
Tror inte man tar lutinius vid fet, då ska ens egna hormoner kicka iggn ^^ hur är de för dig..räknas fet in som et? Eller har du kvar 3 et efter återföring en? Bra o veta framöver. Härligt att de kunde frysa så många!! Du behöver ju förhoppning inte göra en stimulerad cykel på ett tag!! Nja jag tjuvtestade idag negativt såklart. Känner ingenting annorlunda så tror de är kört. Väntar på mensen och försöker fokusera på vikten ^^
Hej på er :)
Är så nervös för imorgon första mötet på Rmc i linköping och enligt min kalender så har ja äl imorgon vi kör på ändå och hoppas på ett plus :)