första försöket RMC
Ok de är ju inte så farligt många besök då iaf ! Vi som åker en bit. Vart br du nu igen? Jag åker från motala..jovisst sköterskan sa att de anpassade och gick in och jobbade om de behövdes även under påsk. Känns tryggt så man inte behöver stressa över de. Hm ja funderar på vilken tid man ska ta..eftersom det är samma varje dag. Vi ska på min sambos bröllopsfest nästa helg. Känns sisådär och behöva ta med sprutan hm. Men troe ändå vi satsar på 10tiden. När tar du dem? Precis innan läggdags eller tidigare? Kanske dumt om de spänner när mna ska sova..aaha skickar du in blodprov?? Hur många prover behöver vi ta? Hur känns det för dig nu?? Jag börjar bli nervös..men kommer nog gå bra! Känns läskigt men spännande och komma igång!
Aha du bor i Motala! Jag bor utanför Jönköping typ. Jaha där ser man!vad bra att de är så flexibla!
Ja det är alltid svårt det där med tider och så. Men jag har kört på 22 och det har funkat väldigt bra! Gonal-f spänner inte alls tycker jag men den andra är lite värre. Eller ja den svider mest. Som ett getingstick ungefär. Men tycker det är rätt skönt o sova då faktiskt! Åh det kommer gå så bra! Men förstår din nervositet! Själva sprutorna går väldigt bra. Men nu börjar man liksom bli trött o ganska sliten faktiskt. Så hoppas på bra resultat imorgon nu! Tänkte på det med bröllopet där! Det löser du! Var iväg igår rätt sent och då packade jag liksom ner båda sprutorna o nån extra kanyl o sånt i en fin lite minibussar i väskan liksom. Ingen som anade nåt när jag sprang iväg på toa. Det löser du på bröllopet!! Lycka till igen!!