jooo skrev 2016-01-24 22:39:47 följande:
Åh ok hade karin gunnaradotter under min utredning och pergo. Första intrycket kan vara att hon är lite speciell , men hon är jättekunnig och ja kände stort förtroende för henne! :) ok hur kom det sig att ni kollade prolaktin? Kanske alla gör? Skönt att värdena är bra nu! Hur länge har ni försökt?hittar du ägglossningen? Det är mitt stora problem hittar aldrig äl på egen hand..så svårt o lyckas då :P jag är 27 min sambo 30. har ätit levaxin sedan september och ökar dosen vid varje nytt blodprov. Läkaren hoppades på att ja skulle göra en till ökning om två veckor och sedan kunna köra. Så förhoppningsvis i mars :) kanske samtidigt om ni går på första samtalet då? I vanliga fall börjar man som sagt vid första mens direkt efter planeringssamtal :)
Ok bra att vara lite förberedd på att hon är lite speciell! Iofs inte helt ovanligt när det gäller en del läkare konstigt nog ;) men hur kommer det sig att ni fick byta läkare? Känns ju lite konstigt?
ja jag tror att de kollar prolaktin som rutin. Iaf gör dem det hos oss. Vi har försökt i 2.5 år ungefär. Ni då? Ja oftast Iaf. Har nog någorlunda regelbunden cykel Iaf. Ok vad kör du med för stickor då? Ok då kanske vi kommer börja strax efter er då:)