Kommer SD göra sig av med rasismen?
På samma sätt som V gjort sig av med kommunismen?
V har ju funnits sen 1917, och dröjde till 1990 innan de slutade kalla sig kommunister. Kommer det ta så lång tid för SD eller vad tror ni?
På samma sätt som V gjort sig av med kommunismen?
V har ju funnits sen 1917, och dröjde till 1990 innan de slutade kalla sig kommunister. Kommer det ta så lång tid för SD eller vad tror ni?
>person ber om källa
>Anonym känner sig smart - klistrar in text från Wikipedia
>inte en enda länk till ursprunglig källa
WIKIPEDIA!
Förslaget var "läs på om bss" företrädesvis på Wikipedia . Där hittar du dessutom otaliga källor till det saxar. Enligt ett hänvisningssystem som tyvärr inte är möjligt på detta forum . Här kommer lite till förresten.
* Det är omöjligt att vara jude och svensk samtidigt (DN 14 dec 2014).
* Även infödda svenskar måste ?assimileras? in i det kommande SD-Sverige (Dagens samhälle 20 feb 2013).
* Fria val och pressfrihet är enbart ?liberalmarxism? (Erik Almqvist, Twitter 13 sep 2014).
Varför ftågar du efter källor hela tiden? Vet du vad en källa är? I det inlägg du nyligen citerade så står källan inom parentes efter alla citat ( i ett citat är den ursprungliga källan den som uttalat det). I dessa fall står det även var och när detta publicerats. (Sekundär källa) Att ge en källa är inte enbart att publicera en länk utan kan likväl vara att visa var någonstans det påstådda finns att läsa. Som ovan. Vad gäller Wikipedia så är det det enda inlägg jag skrivit som inte har en separat källa. Troligen så borde även du kunna hitta Wikipedia och där läsa de otaliga källor som ligger till grund för kopplingen mellan sd och det rasistiska bss (bevara Sverige svenskt) .
... Och du har fortfarande inte uppvisat EN endaste källa. Hur fasen ska jag veta om det du skriver är sant?
Tips: källa = exempelvis länk till oberoende sajt, eller länk till sajt där det sagda kan bevisas.
DVS FAKTA.
På nästan samtliga kända sverigedemokraters Wikipedia-sidor så finns underkategorin "kontroverser", att läsa om. Det säger ju ändå något.
Men visst.. för o ge dig ett smakprov o låta de stekta sparvarna flyga dit de uppenbarligen brukar så bjuder jag på lite arbete nedan.
Men i fortsättningen skulle det vara skönt om du ville anstränga dig lite.
Araber drivs av ett hat. Källa:
nyheter24.se/nyheter/politik/752871-sd-toppen-anmals-for-hets-mot-folkgrupp
De som kommer söder om alperna . De oönskade.
m.gp.se/nyheter/goteborg/1.2329592-arne-steen-sd-assimilera-och-stall-krav&utm_medium=organic&utm_campaign=redirect
Det är inte ditt land det är mitt land(kolla filmen)
www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/
... Och du har fortfarande inte uppvisat EN endaste källa. Hur fasen ska jag veta om det du skriver är sant?
Tips: källa = exempelvis länk till oberoende sajt, eller länk till sajt där det sagda kan bevisas.
DVS FAKTA.