Grattis alla mångkulturalister - ni har vunnit
Nej. Jag gillar inte att kategorisera människor. Men det är ju ganska vanligt från SD-hatarna att göra det. Vi och dem-tänket, du vet det som SD-hatarna anklagar SD för att göra.
Nej. Jag gillar inte att kategorisera människor. Men det är ju ganska vanligt från SD-hatarna att göra det. Vi och dem-tänket, du vet det som SD-hatarna anklagar SD för att göra.
Är det därför Fi säger sig vara emot EU, men röstar på varenda EU-positiva förslag i EU-parlamentet? Fi är hycklare och kappvändare.
Och säger jag att himmeln är schackrutig så är den det?
På förekommen anledning!
Hets mot folkgrupp är inte tillåtet i forumet. Sådana inlägg tas bort med varning och kontot riskerar att stängas.
/Moderator
Kristallkulan du vet
Det verkar inte bättre. Vissa personer mottager på något gåtfullt sätt budskap om att SD i hemlighet styrs av någon mystisk nazistisk sekt, som tar hand om uteslutna SD-medlemmar och placerar dem på något hemligt ställe. Personen drömmer också om att SD-arna en dag skall flytta till Sydamerika och där begå kollektivt självmord för att få möta sin Skapare, Adolf Hitler.
Det är bara kommunister som vill förbjuda vinster i välfärden. Det var ett klokt beslut av SD.
Då är hela övriga Världen kommunistiskt, för det är enbart i Sverige detta är tillåtet, i alla andra länder är det förbjudet.
Det är sån´t här som SD nu stödjer:
www.svt.se/nyheter/regionalt/jonkoping/halv-miljon-i-vite-hotar-praktiska-gymnasiet
www.di.se/artiklar/2015/11/30/gymnasiekedja-riskerar-miljonboter/
www.di.se/artiklar/2014/7/7/friskolekoncern-misstanks-for-bluff/
Skiter högaktningsfullt vilka SD samarbetar med eller inte. SD är inte mitt parti och kommer heller inte att bli så länge de inte överger sitt bidragskramande och välfärdsstatskramande. Vad du fantiserar om i dimmorna hemma på kammaren är mig fullständigt likgiltigt.
Varför skulle privata aktörer intressera sig för att bedriva verksamhet om de inte får gå med vinst? Skall de skänka bort sitt arbete?