• koslapp

Vilken julklänning?

Hejsan!

Tittar på julklänning till dottern och ska köpa inom någon dag. Jag har dragit ner till 7 alternativ och kan inte bestämma mig. Vilken tycker ni? Är det något speciellt ni gillar/inte gillar med klänningarna?
    Snälla tyck till!

1.

2.

3.

4.
    .

5.

6.

7.

• Svar på tråden Vilken julklänning?
  • Vilda Tiger

Ta nummer 1. Den blå och den grå var också fina, men de andra- nja till jul. Så tycker jag.

• koslapp
    Vilda Tiger skrev 2015-11-14 20:44:45 följande:

Ta nummer 1. Den blå och den grå var också fina, men de andra- nja till jul. Så tycker jag.

Tack för din åsikt! Jag har svårast att välja mellan de båda röda från samma märke, men du tycker att den med rosett är finast? Jag gillar rosetten också, men tycker att det vore praktiskt om klänningen gick att använda även till vardags också..
  • Anonym (H)

Sitter på mobilen, kan inte någon spara bilderna och lägga in i ett inlägg? Vill så gärna se :)

• Ellie

Hur gammal är dottern?
    Jag tycker också nummer 1 är finast, därefter nummer 2. De andra känns inte så juliga. Jag tycker 1an går att använda till mer än bara jul och fest. Här går treåringen ofta omkring i "festklänning" till vardags. Hon älskar det, och skall man bara använda finsaker vid högtider hinner de ju bli urvuxna innan man haft dem mer än ett par gånger.

• koslapp
    Anonym (H) skrev 2015-11-14 20:49:27 följande:

Sitter på mobilen, kan inte någon spara bilderna och lägga in i ett inlägg? Vill så gärna se :)

Kan någon så vore det jättesnällt! Försökte själv, men bara en kom med :(
  • Anonym (H)
    koslapp skrev 2015-11-14 20:52:47 följande:

Kan någon så vore det jättesnällt! Försökte själv, men bara en kom med :(

Annars får jag kolla imorgon på datorn :) men om någon orkar vore det supergulligt!
  • koslapp
    Ellie skrev 2015-11-14 20:50:54 följande:

Hur gammal är dottern?
    Jag tycker också nummer 1 är finast, därefter nummer 2. De andra känns inte så juliga. Jag tycker 1an går att använda till mer än bara jul och fest. Här går treåringen ofta omkring i "festklänning" till vardags. Hon älskar det, och skall man bara använda finsaker vid högtider hinner de ju bli urvuxna innan man haft dem mer än ett par gånger.

Hon är 4 år. Klänning till vardags gillar jag med, men för "fina" tycker jag inte passar i vardagen, men det är svårt att avgöra så här på bild. Och så är ju klänningen så fin... fast det tycker jag ju att de andra är också ;)
Svar på tråden Vilken julklänning?