Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Vilken julklänning?

Sitter på mobilen, kan inte någon spara bilderna och lägga in i ett inlägg? Vill så gärna se :)

• Anonym (H)
    koslapp skrev 2015-11-14 20:52:47 följande:

Kan någon så vore det jättesnällt! Försökte själv, men bara en kom med :(

Annars får jag kolla imorgon på datorn :) men om någon orkar vore det supergulligt!
  • Anonym (H)

Åh Ellie, gulle dig! Tack! Jag tycker definitivt tvåan eller sexan. De känns lagom moderna men ändå gulliga och fina. Kanske tvåan passar bäst till jul med färgen...

• Anonym (H)

Tycker starkt tvåan :) superfin! Du har väldigt bra smak för övrigt :)

• Anonym (H)

Trean är ju himla gullig också... :) haha svårt att välja som sagt! Står själv med samma "problem" :)

• Anonym (H)

koslapp skrev 2015-11-14 21:25:35 följande:

Ja jag får typ sagokänsla av den. Underbar! Men kanske inte så julig. Vad väljer du bland? :)

Den är verkligen underbar och lite annorlunda :) jag tycker den funkar till jul också! Här är klänningarna jag väljer mellan :) men har inte kollat så noga... Vill hitt klänningen som man typ känner "wow! Den ska vi ha!"
  • Anonym (H)
    koslapp skrev 2015-11-14 21:48:13 följande:

Hehe, vi verkar ha lite lika smak. Jag har kollat på dina alternativ också, jättefina :) Den med katterna är bara för härlig, men jag vågar inte ta något för vitt till min flicka ;)

Mm tror det också! Haha ja det är synd, mitt barn kladdar så mycket då det kanske inte är en bra idé med kattklänningen men det är helt klart min favorit! Jag tycker du ska ta antingen svanklänningen eller nr 2, vilket jag tror är samma klänning som min nr 3? :) superfin klänning iaf!
  • Anonym (H)
    koslapp skrev 2015-11-14 22:18:17 följande:

Ja, man kan ju inte begära att barnen ska vara hur försiktiga med kläderna som helst tyvärr ;) Jag har inte bestämt mig än, men era åsikter hjälper mycket så sover jag på det så kanske jag har bestämt mig imorn. Din trea är samma som mint två. Visst är den underbar!

Vilken lutar det åt mest? Ja den är verkligen underbar!
  • Anonym (H)
    nevermind skrev 2015-11-16 08:11:16 följande:

Ingen!! Inte om du frågar mig i alla fall... De är alldeles för töntiga och tråkiga.

Ge gärna tips istället då :)
Svar på tråden Vilken julklänning?