• koslapp

Vilken julklänning?

Hejsan!

Tittar på julklänning till dottern och ska köpa inom någon dag. Jag har dragit ner till 7 alternativ och kan inte bestämma mig. Vilken tycker ni? Är det något speciellt ni gillar/inte gillar med klänningarna?
    Snälla tyck till!

1.

2.

3.

4.
    .

5.

6.

7.

• Svar på tråden Vilken julklänning?
  • koslapp
    Anonym (H) skrev 2015-11-14 21:17:49 följande:

Trean är ju himla gullig också... :) haha svårt att välja som sagt! Står själv med samma "problem" :)

Ja jag får typ sagokänsla av den. Underbar! Men kanske inte så julig. Vad väljer du bland? :)
  • koslapp
    SötaRovan skrev 2015-11-14 21:20:33 följande:

Den första tycker jag. 

Tack! Den verkar vara poppis!
  • Anonym (Go for it)

Till en 4-åring tycker jag absolut nr 2. Nr 1 skulle vara perfekt på en flicka runt 7 år, men nr 1 passar utmärkt till förskolan också!

• Anonym (H)

koslapp skrev 2015-11-14 21:25:35 följande:

Ja jag får typ sagokänsla av den. Underbar! Men kanske inte så julig. Vad väljer du bland? :)

Den är verkligen underbar och lite annorlunda :) jag tycker den funkar till jul också! Här är klänningarna jag väljer mellan :) men har inte kollat så noga... Vill hitt klänningen som man typ känner "wow! Den ska vi ha!"
  • koslapp
    Anonym (Go for it) skrev 2015-11-14 21:38:02 följande:

Till en 4-åring tycker jag absolut nr 2. Nr 1 skulle vara perfekt på en flicka runt 7 år, men nr 1 passar utmärkt till förskolan också!

Jag tänker lite så jag med. Väljer jag någon av de röda så blir det nog nummer 2 ändå.
  • koslapp
    Anonym (H) skrev 2015-11-14 21:41:19 följande:
    Den är verkligen underbar och lite annorlunda :) jag tycker den funkar till jul också! Här är klänningarna jag väljer mellan :) men har inte kollat så noga... Vill hitt klänningen som man typ känner "wow! Den ska vi ha!"
    Hehe, vi verkar ha lite lika smak. Jag har kollat på dina alternativ också, jättefina :) Den med katterna är bara för härlig, men jag vågar inte ta något för vitt till min flicka ;)
  • Anonym (H)
    koslapp skrev 2015-11-14 21:48:13 följande:

Hehe, vi verkar ha lite lika smak. Jag har kollat på dina alternativ också, jättefina :) Den med katterna är bara för härlig, men jag vågar inte ta något för vitt till min flicka ;)

Mm tror det också! Haha ja det är synd, mitt barn kladdar så mycket då det kanske inte är en bra idé med kattklänningen men det är helt klart min favorit! Jag tycker du ska ta antingen svanklänningen eller nr 2, vilket jag tror är samma klänning som min nr 3? :) superfin klänning iaf!
  • koslapp
    Anonym (H) skrev 2015-11-14 21:57:19 följande:
    Mm tror det också! Haha ja det är synd, mitt barn kladdar så mycket då det kanske inte är en bra idé med kattklänningen men det är helt klart min favorit! Jag tycker du ska ta antingen svanklänningen eller nr 2, vilket jag tror är samma klänning som min nr 3? :) superfin klänning iaf!
    Ja, man kan ju inte begära att barnen ska vara hur försiktiga med kläderna som helst tyvärr ;) Jag har inte bestämt mig än, men era åsikter hjälper mycket så sover jag på det så kanske jag har bestämt mig imorn. Din trea är samma som mint två. Visst är den underbar!
  • Anonym (H)
    koslapp skrev 2015-11-14 22:18:17 följande:

Ja, man kan ju inte begära att barnen ska vara hur försiktiga med kläderna som helst tyvärr ;) Jag har inte bestämt mig än, men era åsikter hjälper mycket så sover jag på det så kanske jag har bestämt mig imorn. Din trea är samma som mint två. Visst är den underbar!

Vilken lutar det åt mest? Ja den är verkligen underbar!
Svar på tråden Vilken julklänning?