• koslapp

Vilken julklänning?

Hejsan!

Tittar på julklänning till dottern och ska köpa inom någon dag. Jag har dragit ner till 7 alternativ och kan inte bestämma mig. Vilken tycker ni? Är det något speciellt ni gillar/inte gillar med klänningarna?
    Snälla tyck till!

1.

2.

3.

4.
    .

5.

6.

7.

• Svar på tråden Vilken julklänning?
  • Ellie

Förlåt, det blev uppladdat i många inlägg... jag tryckte på fel knapp ett antal gånger :)

• Anonym (H)

Åh Ellie, gulle dig! Tack! Jag tycker definitivt tvåan eller sexan. De känns lagom moderna men ändå gulliga och fina. Kanske tvåan passar bäst till jul med färgen...

• Anonym (H)

Tycker starkt tvåan :) superfin! Du har väldigt bra smak för övrigt :)

• koslapp
    Anonym (H) skrev 2015-11-14 21:05:07 följande:

Åh Ellie, gulle dig! Tack! Jag tycker definitivt tvåan eller sexan. De känns lagom moderna men ändå gulliga och fina. Kanske tvåan passar bäst till jul med färgen...

Tack för din åsikt! Om jag bara väljer mellan de röda klänningarna så känns nog tvåan bäst ändå eftersom den känns okej även till vardags på min vilda flicka haha ;) Visst vore det mysigt med en röd klänning till jul, men det känns inte som ett måste ändå.
  • koslapp
    Anonym (H) skrev 2015-11-14 21:05:50 följande:

Tycker starkt tvåan :) superfin! Du har väldigt bra smak för övrigt :)

Tack för din röst! Och tack, det tycker jag med ;) Kul att någon tycker det. Min syster och svägerska bara klagar på min smak ;)
  • fluu

Vad svårt val. Jag gillar faktiskt alla klänningarna. Funderar själv starkt på någon av de röda till min unge. Hur firar ni jul då? Är det väldigt festligt och uppklätt så kanske inte moloklänningarna passar? Och sjuan känns ganska somrig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • koslapp
    fluu skrev 2015-11-14 21:11:34 följande:

Vad svårt val. Jag gillar faktiskt alla klänningarna. Funderar själv starkt på någon av de röda till min unge. Hur firar ni jul då? Är det väldigt festligt och uppklätt så kanske inte moloklänningarna passar? Och sjuan känns ganska somrig.

Tack för din åsikt. Jaså, vad kul?!  Vi firar jul med släkten och vår familj klär upp oss ganska friskt när det är jul medans en del andra är mer vardagliga så det kvittar nog. Sjuan kanske är lite somrig ja det har jag inte tänkt på. Kanske tar bort den då.
  • Anonym (H)

Trean är ju himla gullig också... :) haha svårt att välja som sagt! Står själv med samma "problem" :)

Svar på tråden Vilken julklänning?