• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • Miniflicka93
    Mimmi93 skrev 2015-11-15 20:28:36 följande:

2 dagar kvar för mig! Allt känns som innan, tuttarna gör ont, mensvärk... får bara hoppas att de inte e pga att mensen ska komma!

Ska du fortfarande hålla dig till bim dagen?
  • Miniflicka93

Nu när jag ändå mår illa hoppas jag att det är pga att något litet gror i mig! Kan helt klart acceptera att må massa illa bara det är pga det. Men om de nu inte är så att jag är gravid så fy åt helvete med detta illamående. Ingen aptit för fem öre... Mår bara illa! Ska jag våga ta cb digitalt på bim -3? Eller ska jag vänta?

• johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-15 21:06:00 följande:

Nu när jag ändå mår illa hoppas jag att det är pga att något litet gror i mig! Kan helt klart acceptera att må massa illa bara det är pga det. Men om de nu inte är så att jag är gravid så fy åt helvete med detta illamående. Ingen aptit för fem öre... Mår bara illa! Ska jag våga ta cb digitalt på bim -3? Eller ska jag vänta?

Jag tycker att du borde vänta. Det är bättre att få ett tydligare streck än ett streck som man knappt ser, så känner jag iallafall :) men det är ditt val :)
  • johannajw

Hur mår alla? :)

Själv så mår jag skit. Har knappt kunna äta nåt idag. Och idag på mitt jobb möte hade dom dukat fram fika, jag som älskar kex och ost kunde inte ens röra det. Allt ville få mig att kräkas.

Och nu under kvällen (jobbar inom hemtjänst) var jag tvungen att åka hem en sväng och ligga bredvid toaletten.. :O hoppas det släpper innan jag måste åka iväg och jobba igen! ;)

• Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-16 17:22:01 följande:

Hur mår alla? :)

Själv så mår jag skit. Har knappt kunna äta nåt idag. Och idag på mitt jobb möte hade dom dukat fram fika, jag som älskar kex och ost kunde inte ens röra det. Allt ville få mig att kräkas.

Och nu under kvällen (jobbar inom hemtjänst) var jag tvungen att åka hem en sväng och ligga bredvid toaletten.. :O hoppas det släpper innan jag måste åka iväg och jobba igen! ;)

Precis sådär mår jag! Igår fick jag bara i migen knäckemacka (o jag brukar äta) och idag handlade sambon hem mina favorit kakor (jag ÄLSKAR kakor) och inte ens rört dem.. Han brast ut med "du måste ju vara gravid" jag hoppas så att han har rätt! Inte testat idag o försöker hålla mig till bim dagen!!
  • snusan02
    Miniflicka93 skrev 2015-11-16 18:07:25 följande:

Precis sådär mår jag! Igår fick jag bara i migen knäckemacka (o jag brukar äta) och idag handlade sambon hem mina favorit kakor (jag ÄLSKAR kakor) och inte ens rört dem.. Han brast ut med "du måste ju vara gravid" jag hoppas så att han har rätt! Inte testat idag o försöker hålla mig till bim dagen!!

Jag mår precis likadant som ni :) hoppas bara att det inte är på grund av att mens är på kommande. Brukar kunna må dåligt förrän mens. Vi får hålla tummarna ;)
  • Miniflicka93
    snusan02 skrev 2015-11-16 20:53:45 följande:
    Jag mår precis likadant som ni :) hoppas bara att det inte är på grund av att mens är på kommande. Brukar kunna må dåligt förrän mens. Vi får hålla tummarna ;)
    Ja vi får hålla tummarna för oss! Vet dock inte hur jag ska överleva att inte testa till bim dagen :O
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-16 21:19:42 följande:

Ja vi får hålla tummarna för oss! Vet dock inte hur jag ska överleva att inte testa till bim dagen :O

Bara en hel dag kvar! Sen får man testa ::D det är hur spännande som helst! Håller tummarna hårt för oss att det blir som man har tänkt sig !
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-16 22:07:00 följande:

Bara en hel dag kvar! Sen får man testa ::D det är hur spännande som helst! Håller tummarna hårt för oss att det blir som man har tänkt sig !

Själv har jag bim den 19!!! Håller tummarna för oss!!
  • johannajw
    snusan02 skrev 2015-11-15 10:55:18 följande:

Testade imorse. Negativt. Har BIM först imorgon men känns lite redan som att det inte kommer att hända nått denna månad heller. Fy vad ont det gör. Trodde inte det skulle vara så här svårt att bli gravid. Håller alla mina tummar och tår för er tjejer i tråden ????

Har du testat något mer eller kom mensen tillslut? :/
Svar på tråden Tidiga symtom tråden!