• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • Miniflicka93
    Cissi2801 skrev 2015-11-11 17:15:58 följande:

Jag hänger gärna på här,

Har haft samma symtom som två gånger tidigare... Råkade dock ut för missfall båda gångerna...

Har bim i morgon, tog ett gravtest i morse som visade negativt...

Tror ändå att jag är gravid, men får se om mensen dyker upp ändå... Hoppas ändå att den inte gör det

Vad för symtom har du? Håller tummarna för att den lilla vill stanna hos dig denna gång <3
  • Cissi2801
    Miniflicka93 skrev 2015-11-11 20:50:37 följande:
    Vad för symtom har du? Håller tummarna för att den lilla vill stanna hos dig denna gång <3
    Ömma bröst, trötthet, mensvärk och illamående (till och från)
  • du_är_en_saga

Jag hade ÄL den 3:e så är alltså ÄL+8. Har symptom men väldigt likt som den senaste månaderna, då jag inte varit gravid, så vågar nog inte testa innan BIM. Tycker dock att det hugger liiite mer än vad det brukar.

Förra gången jag var gravid hade jag inte märkt ett dugg, förutom ömma bröst.

• Anonym (Johanna)

Hej allihopa! :)

Jag är inte helt säker men jag borde ha fått mensen någon gång förra helgen. Mina symptom är bara trötthet och jag känner mig deppig och blä. Magen känns konstig, bubblig och lite smått ont. Ingenting annat. Förra graviditeten hade jag extremt ont i brösten, känner inte av något sånt nu.

Jag tog ett test från testlagret i fredags eller lördags, det var negativt.

• Sockerkakan81

Hej hej allihopa!

Får man vara med här?
    Jag har bara en extremt konstig mage (svårt att förklara hur), Trött konstant, illa mående titt som tätt, ett konstigt humör o en pytteliten aning högre temp.. Har dock BIM den 18/11 så det kan ju vara en konstig vecka innan den kommer.. 

Lycka till alla! :)

• du_är_en_saga

Spännande, många som har BIM nästan samtidigt! Inatt vaknade jag för att jag mådde så illa, trodde jag blivit magsjuk. Blev bättre när jag åt. Endera har jag fått magkatarr? eller så är det nåt på G! Hoppas!!

• Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-11 22:03:39 följande:

När har alla tänkt att ta gravtest? :)

Har bim den 18/19 så egentligen borde jag vänta till söndag innan jag börjar testa! Men vet inte om jag kan hålla mig då jag tror mina tester kommer redan idag! Haha. Har beställt hem 5 testlagret o 2 cb.. Haha själv?
  • johannajw
    du_är_en_saga skrev 2015-11-12 11:40:59 följande:

Spännande, många som har BIM nästan samtidigt! Inatt vaknade jag för att jag mådde så illa, trodde jag blivit magsjuk. Blev bättre när jag åt. Endera har jag fått magkatarr? eller så är det nåt på G! Hoppas!!

Låg vaken en bra stund och mådde och sjukt illa! Åt också men mådde inge bättre. Och idag blev jag typ panik hungrig från ingenstans. Sjukt konstigt, jag bruka aldrig känna mig hungrig eller så.
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 13:14:52 följande:

Har bim den 18/19 så egentligen borde jag vänta till söndag innan jag börjar testa! Men vet inte om jag kan hålla mig då jag tror mina tester kommer redan idag! Haha. Har beställt hem 5 testlagret o 2 cb.. Haha själv?

Har också BIM då! Jag vill också testa redan nu, men det känns onödigt då det kommer troligtvis inte visa nåt starkt. Lika bra att vänta och se, sparar man pengar dessutom ???? jag har bara två cb hemma som jag köpte igår ????
Svar på tråden Tidiga symtom tråden!