• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • Anonym (Hihi)

Kanske lite ot, men brukar de inre blygdläpparna bli mörkare innan /under mensen? Oavsett om man är gravid eller ej.

• Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-17 18:40:23 följande:
    Vi får se imorgon! :D

Är sjukt nervös!
    Jag stannar kvar här och håller tummarna för dig! Hur känns de? Känner du dig gravid?
  • jossjoss
    Miniflicka93 skrev 2015-11-17 15:11:06 följande:

Jag kan inte tro de!! Jag har plussat!!!

Stort grattis!! Åå vad kul :D

• johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-17 21:41:53 följande:

Jag stannar kvar här och håller tummarna för dig! Hur känns de? Känner du dig gravid?

Falska symtom :/ negativt på cb.

Mina symtom kan vara från att jag har precis slutat med mina ppiller efter ca 8 år. Bättre lycka nästa gång, då får man ta och vänta på att tant röd kommer och knackar på dörren ! ;)

Grattis ännu en gång till alla som har plussat! :) <3
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-18 10:08:57 följande:

Falska symtom :/ negativt på cb.

Mina symtom kan vara från att jag har precis slutat med mina ppiller efter ca 8 år. Bättre lycka nästa gång, då får man ta och vänta på att tant röd kommer och knackar på dörren ! ;)

Grattis ännu en gång till alla som har plussat! :) <3

Nej men vad tråkigt :(
  • snusan02
    Miniflicka93 skrev 2015-11-18 13:25:32 följande:

Åh vad tråkigt :( så ledsen för din skull! Är det ert första försök? Kram!
  • johannajw
    snusan02 skrev 2015-11-18 19:27:38 följande:

Åh vad tråkigt :( så ledsen för din skull! Är det ert första försök? Kram!

Ja det va vårt första försök, så jag tror att jag blev rätt stressad över det. Men men, det kanske smäller till nån annan månad :) du får säga till hur det går för dig! :) kram!
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-18 13:25:32 följande:

Hoppas det går bra för dig nu! Kram :)
  • Agnessa

Jag har känt illamående i en vecka nu, som att vara svagt åksjuk men ändå tydligt. Min fråga är, känner ni er illamående hela tiden eller är det bara ibland? Känner ni igen er på lin beskrivning av illamåendet? ????

• Miniflicka93
    Agnessa skrev 2015-11-21 19:06:27 följande:

Jag har känt illamående i en vecka nu, som att vara svagt åksjuk men ändå tydligt. Min fråga är, känner ni er illamående hela tiden eller är det bara ibland? Känner ni igen er på lin beskrivning av illamåendet? ????

Innan jag plussa (och även efter) så har jag känt ett svagt illamående. Det liksom låg där och gnagde! Va mest på morgon och kväll för min del!
Svar på tråden Tidiga symtom tråden!