• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 19:37:09 följande:

Jag håller tummarna för dig! Själv är jag på försök 8 haha. Jag ska använda mina billiga stickor från bim-4 och sedan spara mina cb till bim-1 och bim dagen :) jaa jag vill också få nästa vecka nu!! Orkar inte vänta, haha

Håller tummarna för dig också! ????
  • johannajw

Men att inte emojis funkar. . Därför blir det massa frågetecken då jag skriver ! ;)

• Bella_123
    johannajw skrev 2015-11-12 18:04:30 följande:

Hur länge har alla försökt? Och när slutade ni med era preventivmedel? :)

Slutade med P-piller i maj och har aktivt försökt i 4 månader :)
  • snusan02
    johannajw skrev 2015-11-11 22:03:39 följande:

När har alla tänkt att ta gravtest? :)

Jag har tänkt testa mig nu på måndag! Första gången man önskar att helgen ska gå fort ;)
  • Anonym (Hihi)

Har bim på sön och mina bröstvårtor har varit hårda o ömma sen i måndags, någon som känner igen?!

• Miniflicka93
    snusan02 skrev 2015-11-12 19:40:40 följande:

Hej! Jag har BIM nu på måndag! Är illamående och yr. Brösten är sjuka och jag är så trött. Fick missfall i april och har försökt sen dess. Hoppas så på ett plus nu. Har inga barn sen tidigare.

Tråkigt med mf! :/ håller tummarna för att du plussar :)
  • Miniflicka93
    Bella_123 skrev 2015-11-12 20:01:03 följande:

Får man vara med här? Verkar vara en intressant tråd :) Jag använder mig av cb äl-test och i söndags visade det ingenting och i måndags fick jag max fertilitet (glad gubbe) inte ens en stegring? Och bara för skojs skull så har vi provat dagarna efter för att de om det trappas ner men har fått max fertilitet 3 dagar i rad? Är de normalt? Har man kvar hormonet så länge i kroppen att det ger utslag flera dagar efter? Någon som varit med om liknande?

Oj vad lustigt att ni inte fick någon stegring! :O jag har ingen aning om det är vanligt eller inte men inte hört något sådant innan! Men skönt att de blev positivt iaf :)
  • Bella_123
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 23:07:25 följande:
    Oj vad lustigt att ni inte fick någon stegring! :O jag har ingen aning om det är vanligt eller inte men inte hört något sådant innan! Men skönt att de blev positivt iaf :)
    Jo jätte konstigt! Sedan är de så konstigt att det nu är positivt 4 dagar i rad? Det är bara vänta 2 veckor och se om sambon har rätt, han tror jag är gravid :P så får se om man får ett efterlängtat +
  • Miniflicka93
    Bella_123 skrev 2015-11-12 23:18:25 följande:

Jo jätte konstigt! Sedan är de så konstigt att det nu är positivt 4 dagar i rad? Det är bara vänta 2 veckor och se om sambon har rätt, han tror jag är gravid :P så får se om man får ett efterlängtat +

Jag får helt enkelt hålla tummarna för dig! :D
  • snusan02
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 23:03:26 följande:

Tråkigt med mf! :/ håller tummarna för att du plussar :)

Ja det var tråkigt! Hann bara till vecka 8 men det tog ändå hårt psykiskt. Tack! Håller tummarna för dig med :)
Svar på tråden Tidiga symtom tråden!