• Cfmilla

BIM januari 2016

Testartest skrev 2016-01-14 10:36:58 följande:

Bim 19/1 men känns som att dne är på gång nu redan.. Lätt mensvärk och ont i ländryggen. Jättetrött, sover dåligt, är hungrig. Svettas, fryser..

Mensen förra månaden varade bara 4 dagar vilket är ovanligt för mig. Har haft mycket sex runt jul och nyår, typ varannan dag, och även på ÄL

Samma som jag!!! Ont i ryggen, mensvärk, får tröttdippar och frys-attacker!
  • Cfmilla
    HCS skrev 2016-01-14 11:41:40 följande:

Ser svagt på båda. Hoppas det är äkta håller tummarna för att det ökar! Mitt såg liknande ut i morse..

Spännande... Kan väl knappast vara "spök" ... Mitt såg blått ut, men det var bara lite streck längst ner
  • Cfmilla
    Testartest skrev 2016-01-14 13:38:28 följande:

Och vad anser du det betyder....? Jag har egentligen ingen aning. Det är kallt ute, jag har sovit asdåligt och det kan vara PMS... Eller så håller jag på att bli sjuk..

För mig så känns det inte som vanligt... Jag tror jag är gravid. Annars tänker jag göra slut med min kropp!
  • Cfmilla
    strongisthenewme skrev 2016-01-14 17:54:48 följande:

Hoppas verkligen på det, kan man få nidis så tidigt?

Är ju inte på mer än BIM - 11, så känns jäkligt konstigt om mensen skulle dyka upp redan nu? Isåfall spelar kroppen mig ett elakt spratt. :(

Ja det tror jag absolut att man kan! Typ mellan 3-10, men alla är ju olika! Jag fick typ kramp på äl+6 ungefär. Har det slutat nu?
  • Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-14 22:07:47 följande:

JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!

Wooohoooo!!! Det var starka positiva grattis <3
  • Cfmilla
    vanjastina skrev 2016-01-14 13:45:59 följande:

Äl+7/8 idag, har börjat känna ordentlig molvärk. Tar det som ett gott tecken då jag även känt av det tidigt andra graviditeter! Får hoppas att mina tester från Graviditetskollen ligger i brevlådan när jag kmr hem. Beställde i lördags och det skulle gå på 1 vardag men har inte fått dem än konstigt nog, men är sjukt mycket snö så kanske beror på det...

Åh hoppas!!
  • Cfmilla

Äsch det jag såg på mitt test igår måste vart spök, för dagens var blankt. Typiskt

• Cfmilla
    Testartest skrev 2016-01-15 10:48:52 följande:

Det känns inte som vanligt här heller, men det har varit annorlunda efter ÄL flera månader utan att det varit nåt... Så jag törs inte hoppas alls. Supertrött, brösten ömmar, tjejmagen ömmar, mår illa... Men känns som om mensen ska börja fast Bim på tisdag... 

Urk va jobbigt!!! Jag fick negativt idag, så jag vet inte vad jag ska tro! Känns så där...
  • Cfmilla
    HCS skrev 2016-01-15 11:54:00 följande:

Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?

Nej jag är inte på bim än, det är antingen på lördag eller onsdag!
    Agge83 skrev 2016-01-15 11:36:53 följande:

Jag med.. :/ skiter i detta snart.. Tar för mycket energi ifrån en.. :(

Ja det är så jobbigt!!
  • Cfmilla
    strongisthenewme skrev 2016-01-15 14:24:52 följande:

Hoppet är så gott som bortblåst.. Har inte BIM förrän om 10 dagar, men igår började jag få lite ljusrosa flytningar & idag har det övergått till klar rött blod, precis som vid mens. Det som saknas är mensvärken som alltid brukar vara ett helvete första 2 dagarna i mensen.. Förstår inte vad min kropp håller på med, blir bara ledsen & besviken.

Mådde illa imorse, höll på att klökas när jag drack kaffe. Igår kväll hade jag halsbränna, vilket jag aldrig har annars. Åh, jag blir knäpp! :(

Men är det inte nid då? Kan ju vara som mens ungefär ibland!
Svar på tråden BIM januari 2016