• Cfmilla

BIM januari 2016

Mammamiia10 skrev 2016-01-08 08:23:12 följande:

Jag tror jag har bim den 15/1, men inte riktigt säker när jag hade ägglossning för jag kände aldrig av den denna gången alls..

Haft en väldig mensvärk sen 2 dagar tillbaks..Känns faktiskt som att det skulle kunna va nåt?

När kommer du testa?

Hmm sedan igår kväll har det känns ... Ja vet inte hur jag ska beskriva det, men annorlunda i tjejmagen, bara på höger sidan. Som att det är spänt, och så kändes det som i morse att det gjorde lite ont i brösten att ligga på mage. Äl+7 så det kan ju stämma... Hur går de för dig?
  • Cfmilla
    lillverra skrev 2016-01-10 19:37:03 följande:

Tack. Jag kan inte fatta det. Nu kommer all oro. Nu måste jag ju skärpa mig med mina matvanor. Slarva på sistone och typ levt på mjölk och flingor ^^ men det går ju inte nu då jag har ett frö inom mig.Tack. Ja verkligen. Var ju ett leende direkt jag såg testet. Men med skräckblandad förtjusning. Då man blir orolig för missfall. Men aldrig varit med om det tidigare. Men varit slarvig med maten på sistone som jag skrev ovan. Men nu blir det mycket frukt och grönt från och med nu. Iaf frukt.Åh hoppas hoppas. Så kanske vi kan skapa en tråd för alla som blivit gravida i januari så vi kan följas åt.

Grattis!!!!!!!!!
  • Cfmilla

Hmm äl+11 undrar om jag vågar ta ett test idag?

Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah

• Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-11 15:16:23 följande:

Man kan ju alltid hoppas tills mensen kommer. Men blev så otroligt besviken förra cykeln. Fick mensvärk utav h-vete då också.

Nu känner jag av mild mensvärk så gissar det är på ingång :/ om det tar ca lika lång tid som förra gången kommer mensen imorgon förmiddag.

Skillnader från förra cykeln är att bröstvårtorna har känts denna gången samt att jag inte har haft PMS denna gången. Och sen då att denna spottingen kom tre dagar tidigare än den förra.

Kände mig ändå lite gravid tills spottingen kom :/ eller hoppades mest. Har inte analyserat så mycket eftersom jag varit på en veckas skidresa och haft ont i kroppen av andra skäl ;)

Åh hoppas ändå att det är ett + som gömmer sig där ändå! Sjukt skönt med skidorna så att man inte har hunnit tänka så mycket!
  • Cfmilla
    Mammatillenliten skrev 2016-01-11 14:13:16 följande:

Ja klart du ska testa :)

Esls skrev 2016-01-11 15:04:39 följande:

Gör det!!!

Jag tog ett test för nån dag sen, trots att jag har bim 17/1. Det är så spännande att testa att jag inte kunde hålla mig. Trots att jag visste att det skulle vara negativt, ibland är man allt bra knäpp:)

Fian88 skrev 2016-01-11 14:18:36 följande:

Ta ett imorgon bitti, bättre med morgonurin:)

Hehe ja kanske lika bra att testa. Jag som skulle vänta till bim Hahaha
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-11 19:12:25 följande:

Har du kommit hem ännu? Har ni haft det bra?

Vi hade det otroligt bra! Första gången för mig och det var verkligen en upplevelse :)

Åh men så underbart!!! Ja vi kom hem seeeent igår!

Förstår att det måste vart en upplevelse
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-01-11 19:50:32 följande:

Har du åkt många år? Vart bodde ni?

Spännande med test för dig imorgon :) Jag kommer hoppas på att mensen inte kommer!

Jag har åkt sedan jag var liten vi bodde lite utanför Tandådalen. Ni då?

När har du bim?

Jag har lite lätt mensvärk, men är bara på dag 23 så känns tidigt att få de redan nu. Hoppas att det är nått litet. Köpt test och testar i morgonbitti. Tror nästan att det är så nu. Kommer nog bli besviken om det inte är så...
  • Cfmilla

Snacka om att man kan stirra sig blind på gravtest... Haha!!

Såg något svaaaaaaagt tror knappt det går att få på bild. Får ge det ett par dagar till! Kan lika gärna vara spök!

• Cfmilla
    Fian88 skrev 2016-01-12 06:32:42 följande:

Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/

Vi sitter i samma båt där, jag tyckte mig anat något på mitt test också, det har jag aldrig gjort förr. Jag ska vänta till helgen nu tänkte jag. Du?
  • Cfmilla

[quote=76219304][quote-nick]SSK13 skrev 2016-01-12 06:51:58 följande:[/quote-nick]Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.

Orkar inte riktigt detta :/[/quote

Men nej!!!

Svar på tråden BIM januari 2016