BIM januari 2016
Bim på tisdag. Äl+10 idag. Fick svagt svagt streck idag på stickan. I morgon blir det cb. Håll tummarna!
Bim på tisdag. Äl+10 idag. Fick svagt svagt streck idag på stickan. I morgon blir det cb. Håll tummarna!
En dum fråga: men är det nån som har testa innan bim med ägglossningstest? O hur har testet då sett ut?? Bara en undran.. Mitt som jag tog idag bara för skojs skull visar så här men det kanske är helt normalt...
Grattis lillverra!! Va roligt! Vi har två barn redan på 8 o 6.. Så det var ett tag sen man försökte bli gravid sist..
När du hade positivt äl test visade gravtestet nåt då??
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
Tack så mycke :) ringde barnmorskan och hon lugnade mig direkt. De är mer vanligt än Vad man tror att man blöder fast man är gravid :)
Lider verkligen med er som bara försöker och försöker men inte blir gravida. Tar verkligen på ens psyke. Jag tror bara man ska försöka koppla bort fml och slappna av och inte tänka. Det gjorde jag nu inför fjärde försöket. Var bara inne här och skrev enstaka gånger. Med dottern tog det tre försök. Men även haft en graviditet 2011 som sluta i abort. Den graviditeten tog 13 månader och det tog så på psyket att när det väl tog sig så mådde jag allt för dåligt för att behålla fröet. Så jag vet hur jobbigt det kan vara. . Jag vill bara vara i vecka 13 nu så man kan börja berätta för nära och kära.
Jag som skrev att det var kört för att Hade fått spottings redan 2 dagar efter min ÄL, jag är gravid! Med buller och bong, ett jävla illamående redan, jag smygtestade med ÄL test igår, super starkt utslag, sen testade jag med CB test idag :) hurra hurra
Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??
Jag sitter med hjärtat i halsgropen..
Kunde inte hålla mig längre, BIM -6, taget med morgonurin.
Drog ner lite på ljusstyrkan, men tycker mig se ett svaaagt ljusrosa streck?! Behöver inte vinkla testet för att se det.
Eller så är det mina ögon som spelar mig ett spratt..
Som jag skrivit tidigare har jag inte känt mig speciellt gravid. Får in i vecka 7 (6+0) på lördag. Haft lite halsbränna på kvällarna i två dagar.
Men till saken. Eftersom jag inte känt mig gravid och såg att jag hade ett graviditets test kvar, så var jag ju bara tvungen att ta det. Plus sträcket kom direkt. Så ja inga tvivel nu då att jag väntar en liten som lever i magen nu.
Haha men va söt du är, att du inte testade tidigare?
GRATTIS!!!!
Puh, skönt att se att hcg ökar, vänstra testet i tisdags på bim-3 och högra idag på bim :)
Tog ett cb nu också! Va e detta?? Hahaha jag dör!! Måste haft ägglossning på cd32 när jag hade positiva ägglossningstester, men det trodde jag berodde på att mensen var på väg! Är på äl +9 nu då..
Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.
Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!
Helt galet!
Ville bara veta så jag skulle sluta hoppas.. Diffusa symptom som lika gärna skulle kunna vara pms. Men senaste veckan har jag även varit sur och grinig. Idag kollade jag, ska ha mens på tisdag men var ensam hemma nu på förmiddagen så jag passade på.... Galet!!!!
Grattis
Tack för gratulationerna! Även om det är lite svårt att tro på än.. Skulle tagit ett till test med morgonurin idag men glömde det, så jag tog ett efter att ha hållt mig en timme bara som ser ut såhär.. Ska kolla med morgonurin imon o se om det blir starkare..
Här kom mensen imorse. Jävla skit CB o ge så tydliga spökstreck
Jag misstänker nästan det faktiskt för även testet igår när mensen kom var ännu tydligare streck på o syns även idag..
Samt mensen idag är väldigt slemmig o klumpig (ursäkta för äckelvarning)