• lillverra

BIM januari 2016

Ingen mens idag en så länge.

Ga vågar verkligen inte ta ett graviditetstest. Tänk om mensen kommer imorgon :( min mens brukar inte vara sen. Och äl testen har varit positiva. Att man ska vara så feg. Vill inte bli ledsen.

• lillverra
    5blir6 skrev 2016-01-10 12:39:16 följande:

Känner likadant. Funderar på att köpa ett test i morgon om mensen fortfarande inte har kommit då.

Köpte ett test igår så det ligger här hemma. Försöker känna på livmoderhalstappen varje gång jag e på toa bara för att se om den öppnar sig eller inte. Den är hård i varje fall inte så öppen som den brukar vara kring mens. Kommer inte mensen inatt

Så testar jag väl imorgon. Frågan e om jag ska göra det på morgonen eller efter jobbet vid klockan 13:00
  • lillverra
    glittersol skrev 2016-01-10 13:14:33 följande:

Det är väll inte bra att pilla på den!

Morgonen är väll bäst

Ingen aning inte läst att det ska vara farligt iaf.
  • lillverra

Tog ett äl test nu igen bara för att och det såg ut så här. Såg att sträcken komma typ direkt. Ska jag våga ta graviditetstest. Är ju trots allt en dag över bim. Eller ska jag vänta till imorgon vad tycker ni?
  • lillverra
    5blir6 skrev 2016-01-10 15:33:16 följande:

Testa!!!! Jag håller mina tummar.

sabiina skrev 2016-01-10 16:26:45 följande:

Ta ett nu för sjutton!! ;)

nu har jag gjort testet verkar inte kunna bifoga bilden. Så får väl vänta tills jag e hemma igen.
  • lillverra
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-10 17:06:55 följande:

Ja, det är riktigt segt. Har långa cykler också... så lång tid mellan varje försök. :( Hoppas du får ett plus den här gången!

Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)
  • lillverra

Okej citera fel sorry :0

sabiina skrev 2016-01-10 17:25:16 följande:

Okej men vad fick du för resultat då?

sabiina skrev 2016-01-10 16:26:45 följande:

Ta ett nu för sjutton!! ;)

5blir6 skrev 2016-01-10 15:33:16 följande:

Testa!!!! Jag håller mina tummar.

• lillverra
    misslina skrev 2016-01-10 18:05:05 följande:

Stort grattis!

Klart och tydligt!

Tack. Jag kan inte fatta det. Nu kommer all oro. Nu måste jag ju skärpa mig med mina matvanor. Slarva på sistone och typ levt på mjölk och flingor ^^ men det går ju inte nu då jag har ett frö inom mig.
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-10 18:08:41 följande:

Grattis! Vilken lycka!

Tack. Ja verkligen. Var ju ett leende direkt jag såg testet. Men med skräckblandad förtjusning. Då man blir orolig för missfall. Men aldrig varit med om det tidigare. Men varit slarvig med maten på sistone som jag skrev ovan. Men nu blir det mycket frukt och grönt från och med nu. Iaf frukt.
    5blir6 skrev 2016-01-10 18:42:25 följande:

Grattis!!! Vad skoj. Hoppas på samma resultat för mig i morgon.

Åh hoppas hoppas. Så kanske vi kan skapa en tråd för alla som blivit gravida i januari så vi kan följas åt.
  • lillverra
    HCS skrev 2016-01-10 20:23:44 följande:

Stort grattis! !!

Tack snälla
  • lillverra
    Cfmilla skrev 2016-01-10 23:29:24 följande:

Grattis!!!!!!!!!

Tack :)
Svar på tråden BIM januari 2016