• lillverra

BIM januari 2016

Ja imorgon är det bim.

Ingen mens förra månaden var det två dagar tidig.

Inga som helst symtom. Så tvivlar på att det tagit sig. Äl testen visar positivt. Så får väl se om mensen kommer inatt/imorgon annars testar jag söndag morgon. Drömde inatt att jag plussa. Jävla dröm kommer nog inte vara sant då inga symtom finns.

• lillverra

Ja imorgon är det

förra månaden var mensen två dagar tidig.

Inga som helst symtom på graviditet. Så tvivlar på att det tagit sig. Äl testen visar positivt. Så får väl se om mensen kommer inatt/imorgon annars testar jag söndag morgon. Drömde inatt att jag plussa. Jävla dröm kommer nog inte vara sant då inga symtom finns.

• lillverra

Ja imorgon är det bim skulle det ju stå.

Ännu positivare äl test idag och ingen mens gjort mig redo ifall den kommer inatt..

Eftersom jag inte har graviditets symtom så vågar jag inte tro att det tagit sig.

• lillverra
    glittersol skrev 2016-01-08 21:03:11 följande:

[quote=76206246][quote-nick]lillverra skrev 2016-01-08 20:46:47 följande:[/quote-nick]

Detta är också ett äl test?

Som jag förstått så reagerar de på mens också så jag skulle inte gå på det!

Gå ut och köp dig ett test!

[/quote]

Japp e ett äl test kommer inte mensen inatt eller imorgon innan 14:00 ska jag be gubben köpa ett graviditets test.
  • lillverra

Ingen mens en så länge på Bim. Min mens brukar inte vara sen. Så får väl se om den kommer under dagen.

ingen
  • lillverra
    Fian88 skrev 2016-01-09 12:24:02 följande:

Tror du är gravid! Ska du testa med gravtest imorgon om mensen inte kommer under dagen?:)

Japp har ju BIM idag och ingen mens ännu och livmoderhalstappen är stängd som jag tolkar det. Så kommer inte mensen imorgon ska jag köpa ett test och kolla läget. Min mens brukar aldrig vara sen. Bara 1-2 dagar tidig eller komma på natten/morgonen på Bim. Men klart den kan strula när man försöker få syskon. Men vi får väl se imorgon spännande ????
  • lillverra
    Fian88 skrev 2016-01-09 13:08:13 följande:

Håller tummarna!:)

Tack
    5blir6 skrev 2016-01-09 13:09:15 följande:

Jag brukar vara här inne i denna gruppen och läsa men har inte skrivit. När jag såg ditt inlägg var jag tvungen. Har oxå BIM idag. Ingen mensvärk men mår allmänt skumt, lite illamående. Min mens kommer oxå på morgonen och har kommit precis på dagen förutom en gång då den kom en dag tidigare. Lite nervös... Vill testa i morgon men samtidigt inte, vill ju inte bli besviken om det inte är något. Håller tummarna för oss!

Tack jag har gjort lite samma sak. Inte varit aktiv hela tiden för att skapa en stress att bli gravid.

Jag är också nervös. Inga symtom som sagt och vågar nästan inte göra testet för tänk om den jävla mensen bara strular nu bara för att. Är ju liksom typiskt då man planerar barn. Men köpt ett test nu så antingen testar jag imorgon eller måndag morgon inte bestämma mig en. Måndag morgon vore nog säkrast om man inte vill bli besviken för tänk om mensen kommer söndag natt eller måndag morgon bara för att jävlas.
  • lillverra

Läskigt att bli sugen på köttbullar då man ser sin dotter äta det. Varit vegan sen augusti så äter ju inte djur kött. Det här kändes skumt

• lillverra
    5blir6 skrev 2016-01-09 18:17:55 följande:

Ja något konstigt är det, började precis stortjuta för en bagatell. I bakhuvudet finns det hela tiden tankar på hur kroppen kan spela en ett spratt...

Så himla sjukt med oss kvinnor och hormoner. Har börjat smått ömma i mina bröst och molande värk i tjejmagen. Mens eller graviditet får väl se imorgon. Ingen mens idag ivarje fall.
Svar på tråden BIM januari 2016