• soofa

BIM januari 2016

sebbejonte skrev 2016-01-06 19:30:39 följande:
    Skulle ju kunna vara en nidblödning ;)
    Brukade jag inte ha spottings innan mens så skulle jag också tro det, men du vet hur man är - man vågar inte hoppas för mycket i rädsla av att bli mer besviken än man redan blir. Obestämd
  • soofa
    sebbejonte skrev 2016-01-06 19:53:50 följande:
    Ja det är ju så. Jag vågar inte heller tro fast mensen intw dykt upp på bim
    Förstår det. Vad blir det för test i morgon då? CB?
  • soofa
    karinjanson skrev 2016-01-06 20:05:09 följande:

BIM imorgon och allt känns som det brukar göra dagen innan. Enda skillnaden är väl att brösten varit MINDRE ömma än vad de brukar innan mens haha! Tänker ändå testa imorgon bitti om inte mensen kommit då, för sen jobbar jag så konstiga tider i helgen. Jag vill ju så gärna få ett litet plus på stickan!

Jag håller tummarna, uppdatera oss om hur det går! Glad
  • soofa

Vad komiskt, jag har också haft kliande bröstvårtor sedan äl. Jag brukar inte ha det annars.

livias skrev 2016-01-06 22:12:58 följande:

Snart test dags för en del. Själv försöker jag samla tålamod till iallafall helgen innan jag testar. Om man nu tvunget måste testa innan bim;) En konstig fråga - nån som haft kliande bröstvårtor/gårdar i samband med graviditet? Eller är huden bara torr? Började nån dag efter äl. Mycket konstig känsla, och svår kliat!

• soofa

Om du ändå vet så kanske det ändå är bra att ta det där testet för att få det bekräftat. Även om du blir ledsen så gör ju det att du kan släppa det och sikta på nästa försök istället. Men jag hoppas såklart att du blir positivt överraskad. Tempar du förresten?

Jag vet inte om jag har några direkta symtom. Molvärk och lite konstig känsla i brösten. Igår, på äl+10 fick jag lite ljusrosa flytningar som jag trodde och fortfarande tror är spottings även om jag såklart hoppas på en nidis. :)

Beebii skrev 2016-01-06 22:32:04 följande:

Ja nu är jag ju på cd5 så en bit kvar...nä inte så jättetroligt att jag är gravid. Fasen att man inte kan lita på någonting haha. Nä inga ältester dock har jag några graviditeter. ..men blir ju såklart besviken på mig själv om det inte visar något. För jag vet ju. Jag vet. Men tänk om... nä bara stress och hormonstinn kropp nu under bebisverkstad tiden.... antagligen. .. :-/

Hur är dina symptom då?

• soofa

Grattis! Försök njut nu! :)

Linda b1986 skrev 2016-01-07 15:11:38 följande:

Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)

• soofa

Men äl + 4 känns också för tidigt för spottings. Kanske kan det vara en nidblödning ändå, eller en älblödning. Jag skulle inte ge upp dig!

Jag fick rosa flytningar igår och i dag är de åt det lite bruna håller, på äl + 10/11 så här känns det som att mensen är på gång. :/

Kaninen skrev 2016-01-07 15:34:48 följande:

Jaha... Idag 4 dagar efter ÄL får jag en rosa flytning när jag torkade mig. Förmodligen ingen nidis då det är förtidigt. Men en jävla spotting!!! Vilken innebär - att det är kört. Ohhhh jag blir så arg. Jag som tagit provera från ÄL. Hur är detta ens möjligt?

• soofa

Typ samma som jag då, men som du säger - brukar du inte ha det så verkar det ju lovande. Jag brukar ha spottings innan mens, dock inte riktigt såhär tidigt.

Din kurva ser ju bra ut också! Jag hade också en tempdipp morgonen innan min "blödning". Håller tummarna.

Harmonie skrev 2016-01-07 19:32:26 följande:

Jag fick en rosa blödning på ÄL+9 och har haft bruna flytningar sedan dess men håller hoppet uppe för jag brukar aldrig ha det! Bim 9/1.

• soofa

Nej, ni gör ju verkligen vad ni kan! Men du får tänka att även om man tajmar äl så är chansen bara 20-30 % att det tar sig. Det tröstar jag mig med när jah tycker att vi tajmat äl så väl.

sebbejonte skrev 2016-01-07 19:41:13 följande:

Usch vad ledsen o besviken jag är. Fattar inte varför det inte tar sig, det är ju inte så att vi inte har sex....

• soofa

Om han inte försökt göra en tjej gravid så är det ju inte så konstigt att han inte gjort någon gravid heller. ;)

Vilket försök är ni på? Förstår att du oroar dig, det gör jag med när det inte funkar - om det är något fel på mig eller min sambo. Han kanske kan lämna ett sådant där spermaprov?

sebbejonte skrev 2016-01-07 19:45:50 följande:

Jag blir mest orolig att hans simmare inte fungerar.

Jag har ju två barn sen tidigare, han har aldrig gjort en tjej gravid (visserligen aldrig försökt heller) vi är 32 båda två....

Jag har varit gravid 5 gånger så jag vet ju att jag är fertil.

• soofa

Jag förstår sig, man blir alltid orolig när det inte sker när man vill.

Hoppas att nästa försök är er tur!

sebbejonte skrev 2016-01-07 20:05:10 följande:

Vi är bara på försök 5 så vet inte varför jag stressar.

Men det är väl för att mina andra barn gick på första försöket båda två..

Äsch nu får jag ge mig

• soofa

Alltså, jag anar en skugga? Säker på att det är helt blankt?

Fian88 skrev 2016-01-08 07:15:58 följande:

Negativt test idag! Får försöka vänta ut mensen nu istället och hålla mig ifrån tester.

• soofa

Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!

Svar på tråden BIM januari 2016