BIM januari 2016
Ingen men ännu för min del....hoppas så innerligt!
Ingen men ännu för min del....hoppas så innerligt!
Varför skulle jag inte haft det? För att mensen är sen?
Cd dag 11. ÄL Testen har sett ut såhär sedan mensen slutade, dock idag är det nog lite starkare. Börjat få lite molvärk kring äggstockarna som jag brukar få några dagar innan ÄL. Den är beräknad att komma omkring den 13e. Denna väntan!
Alltså vad frustrerande. Haft ägglossningskänningar i ett par dagar nu, vattniga flytningar, öppen tapp.. Men fortfarande inte fullt utslag på ÄL. Känns som kroppen försöker få till en ÄL men inte lyckas? La ihop testen jag tagit. En varje eftermiddag. Så ganska många dagar. Börjar bli dyrt det här. Vad tror ni?
Oj glömde bild. Här.
Bim på tisdag. Äl+10 idag. Fick svagt svagt streck idag på stickan. I morgon blir det cb. Håll tummarna!
Hej tjejer! Vill den som har hand om listan flytta mitt BIM från den 27e till den 24e januari istället, ÄL infann sig några dagar tidigare denna månad
ÄL över och inföll någon gång mellan den 11-12. Hade sex den 9e och den 10e på morgonen.. Hur stor är chansen tror ni? Vi lyckades inte pricka in ÄL bättre för sambon var tvungen att åka på jobb.
Lång väntan till BIM den 25e.. Men förhoppningarna är inte stora ännu. :-/ hur går det för er andra?
Någon som vet varför man får mensvärk direkt efter ÄL? Vet att jag kan få det vissa månader.