Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM januari 2016

Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..

• ensamärstark
    livias skrev 2016-01-02 23:11:48 följande:

Men oj vad konstigt, säkert något fel på det. Har du flera test hemma?? Du måste ju testa igen, imorgonbitti. Håller tummarna för att det faktiskt är något där!

Jättelustigt! Aldrig fått såhär innan.. Ja Gud ja jag har en hel drös här hemma

Får ta ett imorgon bitti men tror starkt att det är fel på testet, min mens slutade ju för två dagar sen. O det är ju bara färg på sidorna, inget i mitten av strecket. Lustigt!
  • ensamärstark
    livias skrev 2016-01-02 23:15:17 följande:

Mycket konstigt, men det är ju det starka äl testet också..! Håll oss uppdaterade imorgon:)

Det ska jag absolut
  • ensamärstark
    8airam8 skrev 2016-01-03 02:38:22 följande:
    Min teori är ju att infärgningen av teststrecket är bristfällig just på en fläck där, och att du faktiskt är gravid! HOPPAS! Rapportera imorgon så att vi kan klättra ned från cliffhangern :)
    Jo så kan ju hända. Men jag hade ju mens nyss. En helt vanlig mens tycker jag jag kan väl inte vara gravid? Känner mig inte gravid.. Kan inte sova (som du ser på klockslaget) för jag tänker på detta. Men lovar att uppdatera med nytt imorgon!
  • ensamärstark

Sådär testet ligger o jäser. Täckte över det direkt. Men jag tror verkligen inte det är positivt.. Det känns inte som det :-/ återstår o se om fyra minuter

• ensamärstark
    8airam8 skrev 2016-01-03 12:40:52 följande:
    Inte för att vara sån, men är det inte en skugga på dagens test också?
    Jag tycker det ser blankt ut, så det kanske beror på kvalitén på kortet?
  • ensamärstark

Oj vad många det är som tycker sig se på dagens. Jag ser inget. O var nyss på toan. Ska se hur det ser ut nu torkat

• ensamärstark

Jaha då kom mina clearblue plus och digitala test på posten igår. Beställde dom förra månaden då jag verkligen trodde att jag var gravid. Men så var jag ju inte det då. Nu går jag i väntan på ÄL. Får fortfarande väldigt starka äl test men ej positiva, är dock tidigt i cykeln ännu. Hoppas på lycka denna månad så kan kanske får använda dom "fina" testen
    Funderar på att ej testa något alls förens till BIM denna månad! Men hur lätt är det när man är ett testfreak!? Haha!

Svar på tråden BIM januari 2016