• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Cfmilla
    emmarebeccas skrev 2015-12-10 10:41:10 följande:

Hej!

Jag vill också hoppa in i den här gruppen, Fick min mens idag och nästa BIM är 7 Januari. Jag har PCOS och har precis fått tillbaka regebunden menstruation med hjälp av progesteronkräm. Börjar käka rosenrot idag fram till ägglossning, är det någon som har erfarenhet av det?

Har ÄL någon gång runt jul, skall köra med Clearblues digitala ägglossningstest. 

Jag är 23 år och min sambo 24, detta blir andra försöket.

Skall bli kul att följa er!

Jag åt rosenrot denna cykeln, min mens är nu 4dagsr sen och verkar inte vara på väg heller. Negativt gravtest. Vet inte om det beror på rosenroten, men jag tänker inte ta det igen.
  • emmarebeccas
    Cfmilla skrev 2015-12-10 11:53:02 följande:
    Jag åt rosenrot denna cykeln, min mens är nu 4dagsr sen och verkar inte vara på väg heller. Negativt gravtest. Vet inte om det beror på rosenroten, men jag tänker inte ta det igen.
    Jaså? Håll mig gärna uppdaterad om vad som händer, har hört att den kan förskjuta mensen också...
  • VilleVallesMamma

Hej hoppar gärna in här jag med :)

Är 26 har endo å hoppas på att kunna få ett syskon till vår son född 2014 :)

Fick just min mens efter första försöket så borde ha bim 7-10 jan :)
    Denna cykel vart 28 men har alltid haft ca 32 innan ja fick sonen så vet inte riktigt vilken ja ska gå efter :P

Hoppas ju att det ska bli ett plus snart och att vi slipper vänta i 2 år som med lilleman 

• sebbejonte

Hej får jag vara med här? Fick mensen idag, ny bim är 6/1. Det blir fjärde försöket. Jag och min sambo är 32 år, det blir mitt tredje barn men sambons första. Har två söner på 8 och 12 år.

• pärlsnäcka

VÄLKOMNA ALLIHOPA! Vi borde ha en BIM lista om ett tag när de flesta vet sitt datum. Jag tar dock inte på mig det ansvaret så om det finns någon intresserad

Själv har jag ÄL de här dagarna. Spännande

kram

• sebbejonte

Jag vet inte riktigt hur man gör o jag sitter på mobilen men kan prova...

BIM-lista Januari

1/1

2/1

3/1

4/1

5/1

6/1 Sebbejonte 4:e försöket, tredje barnet

7/1

8/1

9/1

10/1

11/1

12/1

13/1

14/1

15/1

16/1

17/1

18/1

19/1

20/1

21/1

22/1

23/1

24/1

25/1

26/1

27/1

28/1

29/1

30/1

31/1

• karinjanson

Hoppar på den här tråden då mensen kom idag. Bara att börja om med rosenrot och vänta :)

Bim 7/1. Första barnet, åttonde försöket. Hoppas på bästa tänkbara början på nya året :)

Svar på tråden BIM januari 2016