BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej!
Är på äl +5 idag.
Har aldrig flytningar, inte ens vid äl har jag flytningar.
Nu idag har jag jättemkt vita flytningar! Haft sjukt ont i magen ända sedan äl, det gick över igår men känner att det gör jätteont i äggstockarna när jag böjer mig ner eller typ "tar i" med magen.
Ngn som har en aning eller gissning om vad det kan bero på? Eller är de helt enkelt bara slumpen? :)
Hjälp nu får jag faktiskt lite panik, haha. Tog ett test till efter att ha hållt mig i 5 timmar, och jag ser ett svagt streck på det med. Igår var det verkligen helt blankt, kunde inte ens ana vart det skulle vara ett streck till.
Jag tror faktiskt att det tog sig denna månad, herregud, kan det va sant?..
Hjälp nu får jag faktiskt lite panik, haha. Tog ett test till efter att ha hållt mig i 5 timmar, och jag ser ett svagt streck på det med. Igår var det verkligen helt blankt, kunde inte ens ana vart det skulle vara ett streck till.
Jag tror faktiskt att det tog sig denna månad, herregud, kan det va sant?..
Känns som mensen är på G :( fan också isåfall!
Kanske en konstig fråga, men är det någon som har erfarenhet av att man fått en "glad gubbe" på äl test, men ändå haft äl en vecka senare?
Det här med graviditetstest... När det är streck kan det ju bli sådär svaga streck. Ett + är ju ändå ett + även om det är svagt. Om man då har ett digitalt test som visar + eller -, visar det + då om det skulle vara sådär "svagt" så att säga?
Haha pmsen dvs grinigheten är ett faktum. Blev nog inget denna gången heller. Typiskt! Nåväl, får hoppas på februari ...
Det här med graviditetstest... När det är streck kan det ju bli sådär svaga streck. Ett + är ju ändå ett + även om det är svagt. Om man då har ett digitalt test som visar + eller -, visar det + då om det skulle vara sådär "svagt" så att säga?