• Nandez

Vad läser ni just nu?

Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

• Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • Nandez
    Mortiscia80 skrev 2020-12-01 17:06:39 följande:
    Skulle man inte kunna lägga till i trådstarten att man förutom bara titel/författare gärna kan berätta kort om intrigen? Utan spoilers så klart :) Då blir man ju mer inspirerad att läsa andras böcker också.
    Fixat
  • Mortiscia80
    Nandez skrev 2020-12-01 17:17:23 följande:
    Fixat
    Kul! :)

Jag läser fortfarande samma bok, har ju legat sjuk ett längre tag och inte orkat läsa, men nu är det nog inte mer än 50 sidor kvar.
  • Nandez
    Mortiscia80 skrev 2020-12-01 17:20:47 följande:
    Kul! :)

Jag läser fortfarande samma bok, har ju legat sjuk ett längre tag och inte orkat läsa, men nu är det nog inte mer än 50 sidor kvar.
  • Nandez
    Nandez skrev 2020-12-01 16:50:14 följande:
    Ska börja läsa Pappaklausulen av Jonas Hassen Khemiri.
    Skippar denna gillar den inte.
  • Mortiscia80

A noble radiance av Donna Leon. I en sömnig italiensk småby gräver man upp en trädgård och upptäcker ett lik. Liket har en ring med symbolen för en rik venetiansk familj, och deras son kidnappades för några år sedan. Fast så enkelt lär det ju inte vara för då blir det ju inte mycket till spänning ;)

• Nandez
    Mortiscia80 skrev 2020-12-05 18:43:02 följande:
    A noble radiance av Donna Leon. I en sömnig italiensk småby gräver man upp en trädgård och upptäcker ett lik. Liket har en ring med symbolen för en rik venetiansk familj, och deras son kidnappades för några år sedan. Fast så enkelt lär det ju inte vara för då blir det ju inte mycket till spänning ;)
    Intressant
  • Mortiscia80
    Nandez skrev 2020-12-05 18:52:02 följande:
    Intressant
    Ja språkligt är det hög nivå och jag har bara läst tre kapitel (som varit bra) så jag hoppas story håller också!
  • Nandez
    Mortiscia80 skrev 2020-12-05 19:13:01 följande:
    Ja språkligt är det hög nivå och jag har bara läst tre kapitel (som varit bra) så jag hoppas story håller också!
    Håller tummarna för att det fortsätter så
  • Jinks

Vinterstängt av Jörn Lier Horst. Den andra boken jag läser av samme författare.

Svar på tråden Vad läser ni just nu?