Inlägg från: pannkakan87 |Visa alla inlägg
  • pannkakan87

BIM-DECEMBER

pärlsnäcka skrev 2015-12-25 08:49:41 följande:

Testade med RFSU på uppesittardagen, då äl+8 neg. Nästa test blir nyårsmorgonen :)

Har 2 RFSU och 2 CB digitala kvar. Hur känner ni er som har BIM vid nyår?? ~ÄL +10 idag. Några symptom??

Kram

Jag har bim den 29e och har börjat få värk i magen. Känns som träningsvärk ungefär och har haft det i ett par dagar nu. Fick en tempökning idag också på äl+12, brukar inte få det så nära bim. Hoppas det tagit sig denna gång! Är fjärde försöket efter MA i vecka 13.

Har du några symptom? När har du bim?
  • pannkakan87
    pärlsnäcka skrev 2015-12-25 10:27:40 följande:
    Äl +12 alltså, då är du nära ett resultat! Spännande med värken i magen :) hoppas det är något gott!

Jag känner tyvärr inte min kropp men tror att ÄL skedde senast 15/12 så äl + 10 idag! Känner ingenting alls. Har ytterst lite flytningar, kåt i några dagar , no more..

Var gravid i v6 när "det" hade fastnat och då hade jag stora bröst. Inget annat märkbart så jag förväntar mig ingen signal så här tidigt :) går på mina tester och mens. Kram
    Okej! :) Nä jag kände supermycket förra gången så skulle det vara nåt så har jag mindre symptom denna gång förutom känningarna i magen. Sist plussade jag inte förrän äl+17 och då hade jag testat minus både äl+13 och 14. Så jag räknar med att jag är någon slags låghormonare.

Plussade du i vecka 6 förra gången?
  • pannkakan87
    pärlsnäcka skrev 2015-12-25 15:02:30 följande:
    Jag plussade aldrig, fick åka in akut till sjukhuset med obeskrivlig smärta och kräktes i bilen och på akutrummet. Hade drabbats av utomkvedshavandeskap och är 1 äggledare fattigare. Annars mår jag kanon ;D hade jag vetat att jag väntade barn hade jag nog grävt ner mig....

Fullt taggad inför kommande graviditet med mer kunskap och resurser :) FULLT REDO DENNA GÅNGEN ! hihi
    Usch vad hemskt! Skönt att du mår bra bu efter. Då får du se till att göra ett tidigt ul vid nästa graviditet som förhoppningsvis är lite mer planerad;) min förra var inte heller planerad så vi får väl vara glad att vi ändå verkar vara fertila. :) som tur är så bör du ju ha lika lätt att bli gravid med en äggledare eftersom den "kompenserar" och släpper ägg istället för den andra har jag hört. Eller vad har gyn sagt till dig? Kram
  • pannkakan87
    Symetrical skrev 2015-12-25 17:43:44 följande:
    Vi håller tummarna för att det är en ny graviditet på g hos dig.

Ja, men precis så är det ju. Detta ihållande illamående, yrsel, molvärk, trötthet och ömma bröst är ju trots allt välkommet.

Vul 12/1 i v 7+3. Lagom nervös inför det. :-S
    Var det svårt att få igenom vul eller går du privat? :) Du har ett mf bakom dig va? Eller är det fler? Vill väldigt gärna göra ett tidigt vul nästa gång men har ju "bara" haft ett ma tidigare..
  • pannkakan87
    Symetrical skrev 2015-12-25 18:20:10 följande:
    Jag går till samma gynmottagning som jag gjort sen april. Eftersom jag redan har min gynekolog där som skrev ut letrozol till mig i våras så var det inte alls svårt att få till. Bara ringde och bokade tid. Hade ett väldigt tidigt MF i v 4+2 också (då jag inte ens visste att jag var gravid förrän efter jag blött) Jag tror att de flesta kan få ett vul om man haft MF/ma tidigare och visar rejält med oro. Var bor du nånstans? I Sthlm är det väldigt lätt att få igenom i alla fall.
    Okej! Jag bor inte i Stockholm men går också privat. Har dock inte träffat läkaren utan bara sköterskorna. Men kommer att prova att boka tid där annars får jag försöka få en tid på sjukhuset. Det ska nog gå, jag brukar kunna stå på mig ganska bra. Hur kom ni fram till att ni skulle göra vul precis nu i vecka 8? :) Håller tummarna! :) Kommer säkert gå superbra!
  • pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 19:37:28 följande:

Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..

Jag tycker jag ser nåt!
  • pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 20:17:34 följande:
    Åh, jag vill ju så gärna att det ska vara något denna gång! Tack för att du tittade
    Testa med morgonkiss imorrn!! :)
  • pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 21:18:47 följande:
    Gaahhh... Omöjligt jag jobbar tills imorgon FM
    Å men då kan du testa efter att du sovit då på kvällen?
  • pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 21:37:21 följande:
    Jag får se hur många stickor jag har kvar. Om jag har två så tar jag ET två kvällen sen morgonen efter.. Om inte mensen kommit vill säga
    När är bim då??:) ska oxå testa inorrn!
  • pannkakan87
    ensamärstark skrev 2015-12-26 22:09:31 följande:
    BIM är imorgon
    Samma som mig.. Först var min bim 29e men äl skedde tidigare så nu är den utsatt till 27e ist.
Svar på tråden BIM-DECEMBER