Inlägg från: pannkakan87 |Visa alla inlägg
  • pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • pannkakan87

Hoppas fler vill hoppa in i tråden. Själv fick jag mens idag, två dagar för tidigt.. Det sög verkligen och jag var ganska knäckt men nu har lugnat ner mig.
    Jag har bim igen den 2e december och denna gång kommer jag att använda mig av digitalt ägglossningstest eftersom jag aldrig fått fullt utslag på några stickor.

Jag fick uteblivet missfall i v13 som upptäcktes på kub-ultraljudet i början av september så när det alltså andra riktiga försöket efter missfallet. Hoppas på bättre tur denna månad!

• pannkakan87
    BIM-LISTA December {#emotions_dlg.flower}

2/12
    pannkakan 87, 1a barnet,  2a försöket ef ma

19/12
    Juni90

23/12
    Agge83

Osäkert bim
    SevretlyMe
  • pannkakan87

Gjorde en lista! :) Ni får gärna skriva i hur många försök och hur många barn ni har sen innan. Vad kul att ni är med! Håller verkligen tummarna för oss nu!!

• pannkakan87
    Juni90 skrev 2015-11-05 12:08:46 följande:

Hej :) ska börja försöka igen i slutet på november/ början på december efter ett utomkveds i september. Har då bim den 19/12 om allt flyter på. Hoppas på världens bästa julklapp!!

Usch vad jobbigt. Hur mår du? Jag hade ett ma i september men har ändå repat mig rent fysiskt ganska fort. Fick du operera bort äggledaren?
  • pannkakan87

2/12

19/12
    Juni90

23/12
    Agge83, 1:a försöket, 3:e barnet

Osäkert bim
    SevretlyMe
  • pannkakan87
    Juni90 skrev 2015-11-05 13:10:42 följande:
    Jag beklagar verkligen! Va skönt att du är på fötter igen, har ni försökt skaffa barn länge? Jag mår som vanligt nu :). Op bort höger äggledare. Jag var riktigt ledsen och deppig i början. Nu vill jag bara försöka igen, andra mensen om två veckor sen så :). Hoppas vi alla får vårt plus snart :).
    Verkar som de flesta inte har några problem att bli gravida med en äggledare. Det finns ju ägg så det räcker och blir över ändå ;) Men jag tror att du får gå på tidig vul nu när du blir gravid igen va? För att se så du inte får utomkveds igen. Risken är ju väldigt liten men alltid skönt att få ett tidigt vul ;)
    Ja nu hoppas jag verkligen det är vår tur snart!
  • pannkakan87

2/12

19/12
    Juni90

23/12
    Agge83, 1:a försöket, 3:e barnet

Osäkert bim
    SecretlyMe, 19:e försöket, 1:a barnet
  • pannkakan87
    SecretlyMe skrev 2015-11-05 14:39:25 följande:

Står "sevretlyme" på mig :p Nämnde här ovanför hur många försök och inga barn ^^

Haha sorry :P
    Skönt att ni fått börja utredning nu så att ni kan få ert plus snart :) Har du kollat upp om du har för lågt progesteron eller för kort lutealfas? Själv smörjer jag med progesteronkräm för det hjälper gulkroppen osv och minskar missfallsrisken. *griper efter halmstrån* Vill inte vara med om ett till ma. :(
  • pannkakan87

1/12
    Klubben94, 1:a barnet, 2:a försöket

2/12
    pannkakan 87, 1:a barnet,  2:a försöket ef ma
    Gamlamamman, 3:e barnet, 2:a försöket

8/12
    EmelieB91, 2:a barnet, 1:a försöket

19/12
    Juni90

23/12