-
Tack snälla! Hoppas massor denna gång:)primavolta skrev 2015-12-26 21:56:50 följande:Lycka till! Håller tummarna!
-
Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D
Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3 -
Ja precis! Har haft tre mens emellan.Symetrical skrev 2015-12-27 15:51:36 följande:Åh, så kul! Äntligen! Är så himla glad för din skull.
Var det fjärde försöket nu efter ditt MA?
Å tack så mycket. Det kändes väldigt skönt att hinna bli gravid innan förra bf i mars. -
Tack!!:) 5 september är jag beräknad!Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-27 16:44:33 följande:Åh stort grattis.... :) när blir ditt bf?
-
å vad roligt!! :D grattis! hur mår du? :)Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-27 19:18:52 följande:Va roligt ja är beräknad 3 september
-
TACK SNÄLLA allihop så gulliga ni är!
Känns skönt att äntligen vara gravid igen efter missfallet.. Och att jag kommer att vara gravid när jag passerar förra bf-datumet i mars. Nu är jag inställd på september istället
-
Usch vad tråkigt. Håller tummarna att det är din tur nästa månad! Kram på dig!!ensamärstark skrev 2015-12-27 17:18:58 följande:Åh grattis!! Vad roligt! Själv åkte jag hem till karln o tjöt ett par timmar över att mensen kom!
Skitglad för din skull dock! -
Växtvärk ja! Jag med!! Alltså liknar mensvärk men ändå annorlunda.. Blir ändå skraj när det värker fast jag vet att det SKA göra det! :/Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-27 20:35:47 följande:Tack. :) jadu växtvärk. Lätt illamående o yrsel.annars bra. SJ?
Hur kommer du berätta för familjen?
Vi kommer berätta efter att vi gjort ul. Ska boka in ett tidigare i v9 eftersom vi fick MA förra graviditeten som inte upptäcktes förrän i v13. Sen kommer vi berätta på en resa vi ska göra när jag är i v11. :)) blir nog att lägga en ultraljudsbild i ett kuvert och ge bort.
Ni då? :D -
Mina gravsymptom har allra först varit svullen mage redan fem dagar innan bim. Sen har jag haft yrsel, varit kissnödig och varit andfådd. Molvärken började också runt fem-sex dagar innan bim. Känns ungefär som älvärk. Trött har jag varit oxå. Somnat mycket i soffan. Har inte känt ett dugg i brösten men det gjorde jag inte förra gången heller.lilla gumman 85 skrev 2015-12-28 11:17:55 följande:
Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.
Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?
Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.
Håller tummarna för er sista här nu i tråden!<3 -
Hoppas hoppas!! När blir det test?Sajocawa skrev 2015-12-28 20:49:28 följande:
Nu är alla mina gravsymptom också som bortblåsta (och ja jag vet att det inte är riktiga gravsymptom ännu men ändååååå!!), känner mig helt ogravid och känns som noll chans att jag kommer plussa den här månaden. Så knäppt när jag kände mig sååå gravid för bara någon dag sen.. :(
-
Det låter som en bra plan. Hoppas du får skåla i alkoholfritt;))Sajocawa skrev 2015-12-28 21:06:51 följande:På onsdag ( äl+9) ska jag testa. Då plussade jag svagt förra gången. Är det negativt tar jag nog ändå ett dagen efter för o veta vad jag kan skåla med på nyår. BIM på torsdag.
-
Grattis!! :DVeli9090 skrev 2015-12-30 09:53:55 följande:
Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)
-
Det hade jag med och plussade i söndags :) Håller tummarna för dej!Ejoma skrev 2015-12-29 22:11:16 följande:Nu är jag helt ute och cyklar, den 14/15e hade jag äl. Och då bim söndags/måndags
-
Åå vad kul! Grattis! :D har du samma bf som mig då? 5 september? :)Ejoma skrev 2015-12-30 19:32:24 följande:
Det var ett plus som lurade bakom den knasiga mensen :D
-
Vad roligt hoppa in i september-tråden om du har lust så kan vi följas åt. :) Har du några symptom?Ejoma skrev 2015-12-30 21:03:07 följande:Ja jag borde hamna där på 4-5e september :D
-
Det är positivt :))mininiss skrev 2015-12-31 12:56:21 följande:hej på er här är morgon testetpärlsnäcka skrev 2015-12-31 07:26:56 följande:Ingen mensvärk men huvudvärk och humörsvängningar i 2 dagar..
Dock vaknade jag nu på nyårsafton med både mensvärk och riklig blödning så ett graviditetstest känns lönlöst.
- Har en fråga, ska jag räkna denna dagen som mensens första dag eller för tre dagar sedan då de brun/röda små skvättarna kom? Det brukar oftast ta några dagar för min mens att blöda på ordentligt. Vet bara inte hur jag ska räkna :)
Tack för svar :) :)
-
Usch så tråkigt, lycka till i januari!mininiss skrev 2016-01-01 16:52:36 följande:
Hej! Jag fick de bekräftade nu på akuten efter ultraljud och gyn undersökning att jag haft ett mf och på deras tester va det svagt rosa :( hoppar över till januari tråden