• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • smulis85
    kattenlady skrev 2015-11-28 15:01:50 följande:

Hej får jag hoppa in i tråden? Jag är en tjej på 32 år har en son på 3 år och fick i augusti i år en son till han föddes dock stilla i v 36 å nu försöker vi bli gravida igen hade en mens efter avslag sen ägglossning när jag skulle enligt clerblues digitala test månaden efter (förra månaden) fick jag bara blinkande gubbar på testen i 5 dagar sen en tom ring mensen kom en vecka sent å nu enligt alla appar ska jag ha ägglossning igen har fått blinkande gubbar i 5 dagar å nu är dom testen slut har dock köpt stickor som jag testat idag å det är bara ett streck alltså inte minsta tillstymmelse till ägglossning :/ hade dock flytningar mm första dagen med blinkande gubbe som nu avtagit bim 11/12 tror jag... vet inte om min ägglossning kom en vecka sent förra månaden å isåfall kanske gör det igen nu men varför får jag isåfall blinkande gubbe nu isåfall? Har en molande mensvärk fast det hade jag förra månaden oxå i typ 14 dagar innan mensen kom.

Beklagar verkligen sorgen kan inte ens tänka mig hur det känns. Kramar
  • bamboobaby
    kattenlady skrev 2015-11-28 17:20:19 följande:
    Ja det var/är jobbigt vissa dagar är jobbigare än andra vissa mår jag helt oki alla prover mm som har gjorts har varit bra så den enda förklaring vi fått är plötslig spädbarns död fast i magen. Vi försöker ta oss vidare och har kommit fram till att vi vill så gärna ha fler barn så vi har bestämt oss för att försöka direkt men man mår ju jätte dåligt när det inte händer å så nu massa konstiga äl tester som visar konstigt gör en ju så förvirrad å tar man upp det med folk i sin omgivning på nått sett så blir det ofta frågor om man värkligen är redo mm
    Beklagar verkligen, verkligen sorgen <3<3<3
  • GästenT

Hej får jag hoppa in i tråden? Jag är en tjej på 32 år har en son på 3 år och fick i augusti i år en son till han föddes dock stilla i v 36 å nu försöker vi bli gravida igen hade en mens efter avslag sen ägglossning när jag skulle enligt clerblues digitala test månaden efter (förra månaden) fick jag bara blinkande gubbar på testen i 5 dagar sen en tom ring mensen kom en vecka sent å nu enligt alla appar ska jag ha ägglossning igen har fått blinkande gubbar i 5 dagar å nu är dom testen slut har dock köpt stickor som jag testat idag å det är bara ett streck alltså inte minsta tillstymmelse till ägglossning :/ hade dock flytningar mm första dagen med blinkande gubbe som nu avtagit bim 11/12 tror jag... vet inte om min ägglossning kom en vecka sent förra månaden å isåfall kanske gör det igen nu men varför får jag isåfall blinkande gubbe nu isåfall? Har en molande mensvärk fast det hade jag förra månaden oxå i typ 14 dagar innan mensen kom.

Jag instämmer med alla andra, beklagar och skickar styrkekramar! Jag håller tummarna för att ni får er lycka denna månad!
  • smulis85

Hmm så otålig jag är, fick hem mina graviditetstest igår o klara inte av att hålla mig så tog ett ikväll på äl+7 så dumt :( vart så klart negativt.

• Beebii

Haha smulis...mee too...mee too.... jaja testar man inte så lär man sig inte

• smulis85
    Beebii skrev 2015-11-28 23:14:55 följande:

Haha smulis...mee too...mee too.... jaja testar man inte så lär man sig inte

Hehe va bra då är jag inte ensam ;) kommer säkert testa snart igen har ju ändå 10 test här hemma :p synd dock att man altid blir så besviken när de är negativt.
  • livias

Usch, beklagar verkligen! Lycka till nu på era försök. Hoppas att vi får följas åt till healthy graviditeter och att ni kommer igång med äl snart <3
  • happylife

Hej hej! Ansluter mig till er, känner igen en hel del av er :)

Bim 6/12. Blir försök 5 på första barnet, ett MF i bagaget nu i somras i v 6+4

Håller tummarna!! Kram på er

• babytjejen

Vill att dagarna ska gå fort nu så öl kommer..är någon gång runt ons-fred dem ska dyka upp. Har redan börjat mysa för att täcka upp om den kommer tidigt men vill veta när det är riktigt skarpt läge :) sista chansen till att fixa en riktigt bra julklapp, vill så gärna kunna berätta att man är gravid på julafton men känns som att det kommer ta lika lång tid som förra gången, dvs ett år..

I maj har det gått ett år o vill verkligen plussa innan dess...

Svar på tråden BIM-DECEMBER