• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Cfmilla
    NollÅtta skrev 2015-11-27 22:24:44 följande:

Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar

Jag var så skenis första månaden, och testade typ alla test var dock skönt när mensen kom, så att jag kunde köra på ringt sedsn
  • Cfmilla
    NollÅtta skrev 2015-11-27 22:24:44 följande:

Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar

Så jag kunde köra på riktigt sedan skulle det stå!! Är mkt lugnare nu!
  • Ensam02

Alltså mitt hjärta hoppar lite just nu! Tog tempen och den ligger kvar på samma förhöjda temp som jag hade innan min 1 vecka för tidiga och konstiga mens, kan ju inte ha haft ägglossning än, mensen började ju den 20e så jag är ju bara på dag 7. Testade i förrgår men fick negativt ska man våga hoppas tro?!?!:)

• Lilla Luna

Då vi inte gör något aktivt försök längre, utan kör lite blir det så blir det. Men jag tror jag vill vara med på Listan. Hoppas nu vi träffa bra. Aldrig kännt av äl tidigare så vet inte alls. Appen säger att jag har äl nu 28/11, blir dock inget mer mys innan jag åker bort än det vi hann med nyligen då sambon jobbar imorgon och vi hinner knappt ses innan jag åker.

Inga stora förhoppningar men jag tycker stämningen är så bra här inne och jag blir lycklig av att se andras plus i dessa trådar så jag håller mig kvar. BIM enligt app 12/12. Får väl se om det stämmer då.

• Mammabertil

Haft molnade värk nu runt 3 i natt tempen sjönk ytligare 0.2 grader kan de vara ägget som släppte? Nu ska jag jobba sen när jag kommer hem får barnen titta på film så mamma o pappa kan ha kul för i kväll kan de ju vara försent.

• lillverra
    Angdev skrev 2015-11-27 21:56:18 följande:

Vad kommer dina test ifrån?

www.graviditetskollen.nu

Rekommenderar dock ingen att köpa dom billiga dom verkar ju suga. Jag vet att äl är nära har alla täcken i flytningarna och molande verk. karn ville dock inte mysa igår. Tråkmåns.. Men testet e lite stackare idag. Nu behöver man iaf inte anstränga sig för att se. Ska testa ikväll igen. Hoppas karn vill mysa ikväll iaf.....
  • pannkakan87
    lillverra skrev 2015-11-28 09:59:05 följande:
    www.graviditetskollen.nu

Rekommenderar dock ingen att köpa dom billiga dom verkar ju suga. Jag vet att äl är nära har alla täcken i flytningarna och molande verk. karn ville dock inte mysa igår. Tråkmåns.. Men testet e lite stackare idag. Nu behöver man iaf inte anstränga sig för att se. Ska testa ikväll igen. Hoppas karn vill mysa ikväll iaf.....
    För mig fungerade inga stickor oavsett märke - men sen köpte jag clearblue digital test och då fick jag glad gubbe när appen sa att jag hade ägglossning. Tog faktiskt en sticka då med för att jämföra och nej inte ens då hade jag fullt utslag på stickan. Köp cb digitala om ni vill ha svart på vitt när ni har ägglossning :)
  • SamsonS

Hade ÄL i måndags och för första gången sen vi började försöka känner jag faktiskt ingenting. Det kommer väl kanske nästa vecka, men har känt massa de andra försöken. Konstigt det där. Om det blivit något bör väl ägget fästa inom ett par dagar, så får väl se vad som händer nästa vecka :)

• lillverra

Ska fan köpa ett digitalt och ta ikväll.. Har molande verk hela tiden nu, och livmoderhalstappen e helt öppen med äl flytningar. Så att stickorna inte vill ge fullt utslag är märkligt.

pannkakan87 skrev 2015-11-28 11:15:29 följande:

För mig fungerade inga stickor oavsett märke - men sen köpte jag clearblue digital test och då fick jag glad gubbe när appen sa att jag hade ägglossning. Tog faktiskt en sticka då med för att jämföra och nej inte ens då hade jag fullt utslag på stickan. Köp cb digitala om ni vill ha svart på vitt när ni har ägglossning :)

• sebbejonte
    lillverra skrev 2015-11-28 09:59:05 följande:

www.graviditetskollen.nu

Jag köpte mina därifrån och mina blev positiva. Sen tror jag du läst fel för det står att det ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket
Svar på tråden BIM-DECEMBER