Inlägg från: kattenlady |Visa alla inlägg
  • kattenlady

BIM-DECEMBER

Hej får jag hoppa in i tråden? Jag är en tjej på 32 år har en son på 3 år och fick i augusti i år en son till han föddes dock stilla i v 36 å nu försöker vi bli gravida igen hade en mens efter avslag sen ägglossning när jag skulle enligt clerblues digitala test månaden efter (förra månaden) fick jag bara blinkande gubbar på testen i 5 dagar sen en tom ring mensen kom en vecka sent å nu enligt alla appar ska jag ha ägglossning igen har fått blinkande gubbar i 5 dagar å nu är dom testen slut har dock köpt stickor som jag testat idag å det är bara ett streck alltså inte minsta tillstymmelse till ägglossning :/ hade dock flytningar mm första dagen med blinkande gubbe som nu avtagit bim 11/12 tror jag... vet inte om min ägglossning kom en vecka sent förra månaden å isåfall kanske gör det igen nu men varför får jag isåfall blinkande gubbe nu isåfall? Har en molande mensvärk fast det hade jag förra månaden oxå i typ 14 dagar innan mensen kom.

• kattenlady
    SSK13 skrev 2015-11-28 15:10:28 följande:

Vilken sorg att förlora er son :/ vet man varför det hände? Hur mår du?

Vissa kommer inte upp i den hormonhalten att det blir en stilla glad gubbe. Jag hade haft sex ändå varannan dag.

Ja det var/är jobbigt vissa dagar är jobbigare än andra vissa mår jag helt oki alla prover mm som har gjorts har varit bra så den enda förklaring vi fått är plötslig spädbarns död fast i magen. Vi försöker ta oss vidare och har kommit fram till att vi vill så gärna ha fler barn så vi har bestämt oss för att försöka direkt men man mår ju jätte dåligt när det inte händer å så nu massa konstiga äl tester som visar konstigt gör en ju så förvirrad å tar man upp det med folk i sin omgivning på nått sett så blir det ofta frågor om man värkligen är redo mm
  • kattenlady

Själv vet jag inte ens om jag har haft ägglossning :( fick blinkade gubbar på clerblue ägglossningstest i 5 dagar sen tog dom testen slut och jag tog vanliga stickor och dom har varit tvär blanka 23-27/11 var med blinkande gubbe tycker äl borde varit nu om jag fått ökad hormon som gjort att gubbarna blinkade hade även ljusröda flytningar då i nån dag och idag igen liiite rosa jag blir knäpp på detta

Svar på tråden BIM-DECEMBER