pannkakan87 skrev 2015-12-25 15:13:52 följande:
Usch vad hemskt! Skönt att du mår bra bu efter. Då får du se till att göra ett tidigt ul vid nästa graviditet som förhoppningsvis är lite mer planerad;) min förra var inte heller planerad så vi får väl vara glad att vi ändå verkar vara fertila. :) som tur är så bör du ju ha lika lätt att bli gravid med en äggledare eftersom den "kompenserar" och släpper ägg istället för den andra har jag hört. Eller vad har gyn sagt till dig? Kram
Ja det var planerat men vi tänkte lite att händer det så händer det och jag är uppfostrad att inte bry mig om om jag har lite ont här och var men den här gången måste jag ha full koll så att det inte går så långt igen.
Det roliga är att mina bröst var ballongstora och det gjorde lite ont när jag sprang milen...ändå visste jag inte att jag var gravid!
Ja läkaren sa att jag måste gå på tidigt ultraljud redan i v 5 eller 6 om man kan se något. Man kan drabbas igen men chansen är 80-90% att det hamnar rätt :)
Har en tid 26 jan för att kolla om min cysta på 58mm försvunnit, fick den nyligen. Känner inget :) mycket otur för mig.....
Peppa peppa :)