40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016
Tråkigt, men bra den kommer iaf, min strular ju :/ inget igår och förrgår, idag verkar det ljusrosa iaf, så hoppas den kommer igång så jag kan sikta på äl...
Jag har fått mens.
Tråkigt, men bra den kommer iaf, min strular ju :/ inget igår och förrgår, idag verkar det ljusrosa iaf, så hoppas den kommer igång så jag kan sikta på äl...
Jag har fått mens.
Nu är mensen igång igen...äntligen!
Massa äl flytningar. Men inget positivt på äl-test :(
Här väntar jag också på mens! Hade hellre fått ett pluss, men förväntar mig mens... Hade väldigt ont i ryggen igår, idag inte så mycket. Känner mig allmänt förvirrad eftersom jag hade utslag på ÄL-test både på dag 11 och 18?!
Hurra! Eller ja... du vet.
Jag vet inte? Använder CBs digitala och fick glad fast gubbe vid båda tillfällena... Men hade bara ÄL-flytningar vid andra tillfället! Så kroppen kanske ville släppa ägget första gången men inget hände och då försökte kroppen igen?! Vet inte heller om det påverkar att jag smörjer mig med Progesteral denna cykel, ganska hög dos! Tar också Barnalbyl i liten dos...
Spännande med äl för er tjejer! Längtar efter min :)
Känner mig mer avslappnad och förväntansfull denna månaden, rosenroten gör mig gladare och jag har ingen panik nu när mensen väl kommit.
Inser att min rädsla att inte kunna ge min underbara kille ett barn är stor..,men han är världens bästa, lugnar mig och får mig att känna att jag är viktigast och att vi måste tänka positivt.
Hej!
Jag startade den här tråden för några månader sedan men har varit inaktiv gällande inläggen här. Nu är jag back on track
Jag har dock följt era inlägg och känner ett stöd i er stora längtan efter ett barn. Vill också så gärna, men det vill sig inte...
Tack för alla tips dessutom! Jag käkar rosenrot sedan en tid tillbaka och nu har jag även beställt kalk och mätstickor för att kolla PH värdet i kroppen :)
Det kan ju iaf inte försämra möjligheterna...tänker jag.
Må bäst, snart är det vår tur
Frågetecknen är hjärtan...
Mens mens mens...vill den ska vara över så man får börja närma sig äl...