Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Har du testat? Orkar du inte, så tycker jag verkligen du ska va hemma! Kram
Har du testat? Orkar du inte, så tycker jag verkligen du ska va hemma! Kram
Det slutade så för mig. Helt plötsligt från ingenstans slutade brösten ömma. Vilken dag är du på? Jag skulle råda dig att testa om du kommit en bit på väg. Du vet nog redan svaret och då har du det liksom gjort. Men visst, vänta tills imorgon bitti. En liten blödning behöver inte vara något. Men för mig började det lite, sen kom syndafloden typ. Hemskt. Lider med dig!
Har testat två billiga tester nu och de visade inte en enda tendens till plus. Får vänta till imorgon bitti för säkrare resultat, men det känns väldigt osannolikt att det skulle ändras till ett plus helt plötsligt.
Ska dra täcket över huvudet och försvinna nu.
Alltså idag är jag världens jobbigaste. Tittade på testen igen några minuter efter 10 och då såg det ut såhär. Inbillar jag mig det svaga strecket på det nedre testet?
Verkar inte kunna redigera, så det är det högra testet. Ser också att det syns tydligare i verkligheten än på bild.
Kan inte se bilden, men har hört att man inte ska förlita sig på testet senare. Man ska kolla från början, för sen kan färgen smeta ut sig. Jag skulle tagit digitalt test för att vara helt säker. Det är ju vad klinikerna rekommenderar också.
Äggplocket är nu gjort och 10 ägg blev det :)
Ingreppet var inte alls farligt tyckte jag, gjorde lite mer ont på ena äggstocken. Men fick mer morfin bara så det var lugnt :)
Har mer ont nu efteråt, kraftig mensvärk hoppas det lindras snart.
Imorgon ringer de om resultat <3
Kram på er alla därute!
Eftersom jag i vanliga fall använder tampong är det väldigt svårt att avgöra om jag blöder ovanligt mycket eller inte. Upplever det dock som att det är lite. Det är ibland färskt, ibland blandat med Lutinus. Men inga mängder.
Då min sambo är borta har jag bett en annan köpa med sig tester så att jag kan kolla imorgon. Fortsätter jag att blöda och testerna är negativa så tar jag för givet att det inte gått vägen. Då är det bara att bryta ihop.
Jag är i samma sits som dej. Har blött klarrött i 2 dagar nu, men inga mängder. Ska oxo kolla imorgon men är rätt inställd på att det blir minus.
Jag kände samma, då jag också använder tampong jämt. Kanske därför jag upplevde detta som värsta blodbadet också. Men första dagen blödde jag inte särskilt mycket, men sen kom det mycket. Du kan inte göra mycket annat än att testa imorgon och se vad som händer. Vi finns här för dig oavsett resultat!