Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Tack, ja jag tror nästan det kommer gå bra, jag återkommer med en uppdatering =)
Ja gör det! Jag håller tummarna för dig!
Äggplocket klart. Blev 4 ägg. Färre än sist och det känns lite jobbigt. Samtidigt vet man ju att det bara krävs ett guldägg för att det ska funka. Vi hoppas så att mina 4 ägg är de där perfekta äggen. Imorgon får vi veta om det blivit någon befruktning. Livrädd och orolig för tiden emellan nu. Men håller mina tummar fortfarande, släpp inte dem ni heller - ni som hoppas på oss. Kram!
Äter ni några naturpreparat eller vitaminer under ivf'n? Ni som åt det innan ni började ivf, la ni av med denne ivf'n började? Typ d & e vitamin, Q10, epa-glandin osv... Man kanske inte ska hålla på och blanda med hormonerna, förutom folsyra då så klart. Det ska man ju knappra :)
3 befruktade ägg fick vi! Insättning imorgon om allt går som det ska. Blev så lycklig och lättad av resultatet. Samtidigt börjar vårt kritiska och jobbigaste dygn nu, då det var här det sket sig förra gången. Nu hoppas vi att byte av donator, samt till menopur, ska göra att mina ägg delar sig som de ska. Släpp inte era tummar!