• Amie77

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

Mariana79 skrev 2016-02-12 11:54:21 följande:

Det är över.... det är tomt.... det är tyst

10 ägg och inget befruktades inget!

De kunde inte ge mig ett svar varför, de blev förvånade då allt såg bra ut.... Äggen mognade inte tillräckligt.....

Vad gör vi nu? Miljoner tankar snurrar i mitt huvud, ge upp? Försöka igen... inse att vi är körda eller fortsätta hoppas.... jag vet inte... just nu är det bara så tomt.... så tyst.... och det gör så jävla förbannade ont..........

Usch, kan inte ens tänka mig! Att inte ens få känna att man fått ett försök... USch, usch. Känner verkligen med er. Kram!
  • Amie77
    stajlish skrev 2016-02-12 15:58:52 följande:
    Nej, är du med i nån? Finns det nån aktuell IVF-grupp för oss som plussat? 
    Jag tyckte om att ha en specifik IVF BF-grupp (haha) för oss som plussade från olika IVF-trådar. Jag vet egentligen inte varför, men så kände jag. Om den där 20%-chansen slår till och vi blir gravida hoppas jag att det finns en "Vi som är gravida efter IVF januari-mars 2016"-tråd! :)
  • Amie77

Nej, men vad pågår? Vilken trist jäkla dag. Jättetråkigt, loppi.

Hoppas nån kommer in ett med plus snart!!

• Amie77
    Fredag skrev 2016-02-14 00:20:35 följande:

Negativt grav test. Så tillbaka på ruta ett.

Usch, så trist (minst sagt)! Hoppas ni har kraft för ett nytt försök snart!

Ytterligare ett minus i denna tråd. Vad tråkigt att det är så få goda nyheter denna vinter-vår.
  • Amie77
    lallallalla skrev 2016-02-14 08:11:13 följande:
    Hihi.. jag väckte mannen med världens bästa alla-hjärtans-dag-present idag!!!
    Åh, grattis! ÄNTLIGEN ett plus igen i denna tråd!
  • Amie77
    Queen5683 skrev 2016-02-14 13:42:47 följande:

Har haft starka mens värk liknadende smärtor sista tiden mer nu än tidigare men fick lite rosa flytningar, är det kört nu tror ni..? Har td nästa vecka och har inte smygtestat ännu.. suuuck

VAD SKA JAG GÖRA???

Jag hade som sagt spottings (rosa/röda flytningar) nästan varje dag till vecka 12 förra gången jag var gravid - och allt gick bra. Ge inte upp förrän du vet svart på vitt! Förstår dock att du är orolig.
  • Amie77

Spottings brukar dessutom vara en ganska vanlig biverkning av progesterontillskott om jag inte missminner mig.

• Amie77

Om du är på dagen för BIM eller efter kan du testa när som helst på dagen med Clearblue i alla fall (vill jag minnas).

Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016